شرایط تیم ملی جوانان بوکس از زبان ثوری، انتخاب دلاوری با تصمیم رشید

به گزارش سفر به روسیه، رئیس فدراسیون بوکس گفت: انتخاب جاسم دلاوری به عنوان مربی تیم ملی جوانان با تصمیم سرمربی تیم بود.

شرایط تیم ملی جوانان بوکس از زبان ثوری، انتخاب دلاوری با تصمیم رشید

حسین ثوری در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص انتخاب امید رشید به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان به جای مربی کوبایی، شرح داد: به هر حال با توجه به عذرخواهی رسمی مربی کوبایی از فدراسیون بوکس ایران به دلیل نیامدن به ایران، تصمیم بر این شد که با نظر اعضای شواری فنی مربی تیم ملی جوانان را انتخاب کنیم. بنده نیز آقای رشید را به کمیته فنی معرفی کردم که با اکثریت آرا او به عنوان سرمربی جدید بوکسورهای جوان انتخاب شد.

ثوری در خصوص زمان شروع برنامه های امید رشید با تیم ملی جوانان بوکس، شرح داد: او برنامه های خود را به فدراسیون ارائه می نماید و احتمالاً 21 و 22 بهمن ماه یک دوره مسابقات را با 60 تا 70 بوکسور داشته باشیم تا پس از محک خوردن نفرات مد نظر کمیته فنی، اردوهای تیم ملی پیگیری شوند.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص انتخاب دلاوری به عنوان مربی تیم ملی جوانان بوکس نیز اظهار کرد: آقای رشید جاسم دلاوری را به عنوان یاری خود در تیم ملی جوانان انتخاب کرد و ما نیز با این مسئله موافقت کردیم تا او به عنوان مربی کنار بوکسورها باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در ادامه راه برای تیم ملی جوانان از مربی خارجی استفاده می گردد؟ اظهار کرد: با توجه به کمبود وقت که تا رقابت های قهرمانی آسیا وجود دارد، فعلاً برنامه های تیم ملی را با امید رشید پیش می بریم. ان شاءالله او با تیم ملی جوانان نتایج خوبی را کسب می نماید تا همچنان از او به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان استفاده کنیم.

حسین ثوری در خاتمه اضافه نمود: همه کوشش خود را می کنیم که برنامه های تیم جوانان نیز به خوبی برگزار گردد، سعی ما بر این است تا اولین اعزام بوکسورهای جوان به روسیه با موفقیت همراه باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 132

به "شرایط تیم ملی جوانان بوکس از زبان ثوری، انتخاب دلاوری با تصمیم رشید" امتیاز دهید

1 کاربر به "شرایط تیم ملی جوانان بوکس از زبان ثوری، انتخاب دلاوری با تصمیم رشید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تیم ملی جوانان بوکس از زبان ثوری، انتخاب دلاوری با تصمیم رشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید