سیدجلال حسینی: لطفا در مورد پرسپولیس اگر سند دارید رو کنید، راحت پرسپولیس را اذیت می نمایند

به گزارش سفر به روسیه، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نمایندگی از بازیکنان به باشگاه آمدم تا با گرشاسبی در مورد اینکه چه مسائلی قرار است اتفاق بیافتد صحبت کنم.

سیدجلال حسینی: لطفا در مورد پرسپولیس اگر سند دارید رو کنید، راحت پرسپولیس را اذیت می نمایند

سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مصاحبه با ، در مورد حضورش در باشگاه پرسپولیس و جلسه با حمیدرضا گرشاسبی گفت: مهمترین موضوعی که الان وجود دارد بلاتکلیفی است که کار ها را سخت تر می نماید. از طرف بازیکنان به باشگاه آمدم تا با گرشاسبی در مورد اینکه چه مسائلی قرار است اتفاق بیافتد صحبت کنم.

او ادامه داد: امیدواریم این بلاتکلفی هر چه زودتر حل گردد تا کار های باشگاه برای نیم فصل به مشکل نخورد. بحث اردو وجود دارد، موضوع جذب بازیکنان جدید نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و همین بازیکنانی که الان در تیم حضور دارند و برای موفقیت پرسپولیس کوشش می نمایند مسائلی دارند که خواستار برطرف آن هستند. برای موفقیت ابتدا باید این مسائل برطرف گردد.

حسینی در مورد سال سختی که تیم پرسپولیس پشت سر گذاشته است گفت: دوست ندارم در مورد مسائل تیم های دیگر صحبتی داشته باشم، اما تیم پرسپولیس یک سال سخت را پشت سر گذاشته است و الان نیز ما به دنبال این هستیم با برطرف مسائل بتوانیم روند خودمان را ادامه دهیم.

او ادامه داد: یکسال است که ما با 11 بازیکن اصلی بازی می کنیم. در ابتدای فصل چند بازیکن اصلی تیم از ما جدا شدند و چند بازیکن نیز به علت مصدومیت در کنار ما نیستند، اما با همین شرایط سخت ادامه دادیم.

حسینی در مورد افرادی که می گویند به پرسپولیس یاری می گردد گفت: پرسپولیس را خیلی راحت اذیت می نمایند. بعضی ها می گویند به پرسپولیس یاری می گردد، از کسانی که چنین حرفی می زنند درخواست می کنم با سند صحبت نمایند.

او در مورد مسائل بازیکنان و باشگاه پرسپولیس اضافه نمود: بعد از پشت سر گذاشتن سختی ها احتیاج داریم تیم را تقویت کنیم، اما نمی توان هیچ کاری انجام دهیم. 2 ماه است بازیکنان مسائلی دارند که نمی دانیم چگونه برطرفش کنیم. با این عملکرد فقط به یک تیم پرطرفدار فوتبال کشورمان ضربه می زنند. منتظر روز های خوب هستیم.

حسینی در مورد اینکه با جذب بازیکنان جدید بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی آیا شرایط تغییر خواهد نمود و می توانند به روند خوب خود ادامه دهند گفت: 4-5 بازیکن جدید که جذب شده اند به درد ما می خورد که تیم خسته نگردد. مسئولان باید مسائل را آنالیز نمایند. خود برانکو برای برطرف این مسائل فکر های زیادی دارد و کوشش می نماید که یک تیم آماده برای نیم فصل دوم داشته باشد. ما لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم. مسائل باشگاه پرسپولیس خیلی بیشتر از آن چیزی است که از بیرون آن دیده می گردد.

او ادامه داد: هر کاری که طرفداران از ما بخواهند انجام خواهیم داد. بازیکنان تیم به خاطر خوشحالی طرفداران تا الان سکوت نموده اند و همین روند را ادامه خواهند داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 102

به "سیدجلال حسینی: لطفا در مورد پرسپولیس اگر سند دارید رو کنید، راحت پرسپولیس را اذیت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال حسینی: لطفا در مورد پرسپولیس اگر سند دارید رو کنید، راحت پرسپولیس را اذیت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید