پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران ، سقوط صندلی جهانی سرخابی ها

به گزارش سفر به روسیه، تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی دنیا همچنان رتبه نخست ایران را در اختیار دارد.

پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران ، سقوط صندلی جهانی سرخابی ها

به گزارش گروره ورزشی خبرنگاران، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال دنیا که امروز (28 مرداد) از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس همچنان در رتبه نخست فوتبال باشگاهی ایران قرار گرفته است.

قهرمان زودهنگام لیگ برتر فوتبال ایران، با 1572 امتیاز و با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه هشتم قاره کهن و با 6 پله سقوط در سطح دنیای در صندلی 145 دنیا قرار گرفته است.

تیم فوتبال استقلال تهران هم با 1531 امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران جای گرفته است. آبی پوشان پایتخت در سطح آسیا با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته به صندلی سیزدهم رسیده اند. این تیم در سطح دنیای نیز 3 پله سقوط نموده و در رتبه 216 دنیا جای گرفته است.

سپاهان اصفهان با 1484 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین، همچنان سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه بیست و چهارم آسیا ایستاده و در رده بندی دنیای نیز با 7 پله صعود در صندلی 332 دنیا قرار گرفته است.

در این رده بندی، تراکتورسازی، فولاد خوزستان و شهرخودروی مشهد به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته اند.

ذوب آهن و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده بندی در قاره آسیا صندلی پنج تیم برتر نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته است و تیم الهلال عربستان با 1682 امتیاز صدرنشین است و تیم های چئونبوک موتورز کره جنوبی و الدحیل قطر به ترتیب با 1654 و1612 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قاره کهن قرار دارند.

کاوازاکی فرونتاله ژاپن با 1603 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته و تیم اولسان هیوندای کره جنوبی نیز با 1589 امتیاز در رتبه پنجم ایستاده است.

در رده بندی دنیای نیز بایرن مونیخ با 2074 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است. پس از سرخپوشان آلمانی، لیورپول با 1976 امتیاز به رتبه دوم صعود نموده و پاری سن ژرمن هم با 1944 امتیاز از رتبه پنجم خود را به صندلی سوم دنیا رسانده است.

بر اساس این رده بندی منچسترسیتی که هفته گذشته در صندلی دوم قرار داشت به رتبه چهارم سقوط نموده و رئال مادرید هم با یک پله صعود در رتبه پنجم قرار گرفته است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی دنیا:

بایرن مونیخ

لیورپول

پاری سن ژرمن

منچسترسیتی

رئال مادرید

بارسلونا

اتلتیکو مادرید

اینتر میلان

لایپزیگ

آتالانتا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1105

به "پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران ، سقوط صندلی جهانی سرخابی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران ، سقوط صندلی جهانی سرخابی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید