تور اروپا ارزان: سفرهای ماژلان: راهکاری برای سفر مقرون به صرفه در تورهای اروپا

به گزارش سفر به روسیه، ماژلان نامی تازه در عرصه خدمات گردشگری الکترونیک و خرید تور در ایران است.

تور اروپا ارزان: سفرهای ماژلان: راهکاری برای سفر مقرون به صرفه در تورهای اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

همواره آرزوی تمامی علاقمندان به جهانگردی و گردشگری سفر به اروپا است. حال اگر بتوان با هزینه های کمتر از شهر و کشورهای گوناگون اروپایی تماشا کنیم ایده آل است. اما امروزه با قیمت های نجومی خدمات ارائه شده از سوی آژانس های گردشگری، این امر دور از انتظار به نظر می رسد. در این مقاله می خواهیم به موضوعی بپردازیم که برای همه علاقمندان تورهای اروپایی مجذوب نماینده است. این موضوع را می توان به طور خلاصه این طور بیان نمود که چطور می توانیم مقرون به صرفه تر به اروپا سفر کنیم اما از شهرها و جاذبه های بیشتری بازدید کنیم.

سفر به اروپا را هوشمندانه شروع کنیم

یکی از المان هایی که باید در انتخاب تور به آن دقت کنیم، هزینه هایی است که بابت هتل خواهید پرداخت. فرض کنید در سفر خود به جای استفاده از هتل های 5 و 4 ستاره مرکز شهرها، در هتل های 4 ستاره و با کیفیت حومه شهر اقامت داشته باشید، در هزینه های اقامت خود به اندازه چشمگیری صرفه جویی نموده اید. به جای پرداخت هزینه های گزاف اقامت در هتل های پنج ستاره یا چهار ستاره مرکز شهر، یک اتومبیل را در اختیار خود و گروهتان داشته باشید که از طریق آن به هر جای شهر در هر زمانی که دوست دارید بروید. این امر به شما یاری می نماید هزینه ای که برای هتل می پردازید به تماشا شهرهای بیشتر اختصاص دهید. پس برای انتخاب تور اروپا باید به نکات زیر توجه کنید:

    • مبلغی که برای تور اروپا می پردازید به چه خدماتی تعلق می گیرد و آیا با حذف و جایگزینی آن خدمات، می توانید خدمات بهتر و به صرفه تری را دریافت کنید یا خیر؟
    • نکته دوم توجه به تعداد کشورهایی است که در تورهای اروپا به آن ها سفر می کنید. بازدید از تعداد کشورهای بیشتر این مزیت را دارد که اخذ ویزاهای آینده راحت تر صورت گیرد.
    • نکته سوم توجه به شهرهایی است که در تورهای اروپا از آن ها بازدید خواهید کرد. شهرها باید طوری انتخاب شده باشند که فاصله چندانی با هم نداشته باشند و شما زمان تور خود را به بازدید از جاذبه ها بپردازید و نه به مسافرت در بین شهرها!
    • نکته چهارم انتخاب مجری خوب تور اروپا است. اگر می خواهید یک تور ترکیبی با شهرهای متعدد را در برنامه خود داشته باشید، باید از آژانس های متخصص در برگزاری تورهای اروپایی بهره ببرید. آژانس های کم تجربه در اجرای تور اروپا همواره خدمات خود را با کیفیت پایین ارائه می نمایند. این آژانس ها با دادن وعده های بزرگ شما را مجاب به ثبت نام تور می نمایند؛ اما در هنگام ورود به مقصد با خدماتی ناقص تور را به سرانجام می رسانند و حتی گاهی اوقات هزینه های پنهانی را در مقصد برای شما خلق می نمایند!

چرا تورهای بلند مدت اروپا را انتخاب کنیم

انتخاب یک تور بلند مدت اروپایی می تواند یک سرمایه گذاری عالی و استراتژیک برای متقاضیان اخذ ویزای کانادا و اخذ ویزای شنگن در سفرهای آینده باشد. از این رو اگر قصد مهاجرت به کشورهای همانند کانادا، استرالیا یا اروپایی را داشته باشید، انتخاب این نوع تورها به علت ثبت ورود و خروج از شهرهای بیشتر اروپایی، گزینه ای ایده آل و هوشمندانه است.

مزیت تورهای بلند مدت اروپا با گروه مسافرتی ماژلان

گروه مسافرتی سفرهای ماژلان برگزار نماینده تورهای بلند مدت اروپایی، با کمترین قیمت این نوع تورها را ارائه می دهد. در تورهای 14 روز الی 17 روز اروپا، با در اختیار داشتن وسیله نقلیه اختصاصی مقاصد اروپایی بیشتری را با هزینه های کمتر و خدمات اختصاصی تجربه کنید. در این تورها و در کنار تمام این مزیت ها، فرصت بازدید از شهرهای کوچک و اماکن توریستی بین شهرها را خواهید داشت. از تماشا این جاذبه های گردشگری فوق العاده لذت خواهید برد که در تورهای دیگر به ندرت دیده می شوند. بنابراین این تور ها نیز برترین فرصت را برای مسافرانی ایجاد می نماید که در گذشته به اروپا سفر نموده اند اما تنها از مرکز های بزرگ تماشا نموده اند تا اکنون از نقاطی بکر و تازه در مقاصد پرطرفدار اروپایی تماشا نمایند. به طور مثال تورهای فرانسه و تورهای سوئیس از جمله تورهایی هستند که می توانید در آن ها از مزیت های تورهای بلند مدت برخوردار شوید.

با انتخاب تورهای اروپایی ماژلان، از هدر رفتن صدها یورو جلوگیری و هزینه های سفر خود را هوشمندانه خرج کنید.

منبع: کجارو / magelan.org
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1915

به "تور اروپا ارزان: سفرهای ماژلان: راهکاری برای سفر مقرون به صرفه در تورهای اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: سفرهای ماژلان: راهکاری برای سفر مقرون به صرفه در تورهای اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید