سفرای کشورهای خارجی از نمایشگاه صنایع کوچک قزوین دیدن کردند

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، هیئت مالی و تجاری خارجی با حضور بیش از30 تن از سفرا، کارداران و فعالان مالی از20 کشور دنیا امروز در سفر یک روزه به قزوین از بناهای تاریخی سعدالسلطنه و موزه هدایای دکتر صالحی و دومین نمایشگاه تخصصی شهرک های صنعتی و صنایع کوچک قزوین دیدن کردند.

سفرای کشورهای خارجی از نمایشگاه صنایع کوچک قزوین دیدن کردند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزون کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در این بازدید 13 سفیر، 5 کاردار سفارت، 9 رایزن بازرگانی به همراه سه هیئت از کشورهای هند، عراق و افغانستان در قزوین عصر چهارشنبه با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین از غرفه های توانمندی های صنعتی و تولیدی استان دیدن کردند.

دبیر اول سفارت خانه های ونزوئلا، بلغارستان و آذربایجان و سفرای کشورهای اکوادور، روسیه، سیرالئون، برونئی، کویت، ویتنام، مالزی، الجزایر، گینه بیسائو، اندونزی، بروندی، کومور با حضور درغرفه های واحدهای تولیدی و صنعتی استان از نزدیک با صنعتگران استان مصاحبه و برای توسعه مناسبات تجاری گفتگو کردند.

عبدالقهار ناصحی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در این بازدید گفت: برپایی نمایشگاه فرصتی برای معرفی توانمندی های تولیدی و صنعتی استان است که امیدواریم بتوانیم بخشی از این ظرفیت را عرضه کنیم.

ناصحی توضیح داد: کوشش می کنیم تا بازرگانان و تجار کشورهای دوست و همسایه بتوانند با بسترسازی و مراودات بین المللی، اعزام به ایران و دیدن نمایشگاهها با زمینه های سرمایه گذاری بیشتر در استان ما آشنا شوند تا زمینه توسعه مناسبات مالی فراهم گردد.

وی اضافه نمود:دراین نمایشگاه بیش از 100 واحد صنعتی به نمایندگی از 3500 واحد صنعتی تولیدات خود را در معرض دید عموم علاقمندان و متخصصان قرار داده اند و رشته های غذایی، برق، الکترونیک، شیمیایی، بسته بندی و شوینده ها در این نمایشگاه عرضه شده است.

ناصحی اظهارداشت: با توجه به شرایط جدید بین المللی در دوران پسا تحریم آمادگی خود را بر ای گسترش روابط بازرگانی با کشورهای دیگر اعلام می کنیم و امیدواریم با تعامل دو سویه بتوانیم به فعالیتهای مشترک تجاری اقدام کنیم.

در این نمایشگاه سفیر هلند در ایران ضمن ابراز رضایت از نمایشگاه صنعتی قزوین گفت: برای من جالب بود که یک استان ایران اینهمه صنعت فعال و شاخص دارد و به نظر می رسد باید در دیدارهای بیشتری این ظرفیت ها را در بخش های مختلف شناسایی کنیم.

یوهانس دوما گفت: در این نمایشگاه بخش کوچکی از صنایع استان را دیدیم و امروز ضمن بازدید از چند بنای تاریخی متوجه شدیم استان شما از نظر فرهنگی و باستانی نیز زیباست و می تواند مورد توجه گردشگران قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 670

به "سفرای کشورهای خارجی از نمایشگاه صنایع کوچک قزوین دیدن کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرای کشورهای خارجی از نمایشگاه صنایع کوچک قزوین دیدن کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید