سریع ترین میکرو اس دی 400 گیگابایتی دنیا

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش زندگی امروز ، شرکت سن دیسک که در نمایشگاه MWC 2018 حاضر شده است، از کارت میکرو اس دی 400 گیگابایتی SanDisk با نام کامل 400GB SanDisk Extreme UHS-1 پرده برداری کرد. این کارت حافظه از سرعت بسیار بالایی برخوردار است.

سریع ترین میکرو اس دی 400 گیگابایتی دنیا
برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون کاربران جهت افزایش فضای ذخیره سازی موبایل ها، کمپانی SanDisk که در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا حضور به عمل آورده از سریع ترین مموری کارت UHS-I دنیا پرده برداری کرد. کارت میکرو اس دی 400 گیگابایتی SanDisk یک کارت از نوع microSDXC بوده و با نام 400GB SanDisk Extreme UHS-1 شناخته می گردد. این کارت تازه با هدف کاربرانی طراحی شده است که می خواهند محتوای خود را سریع تر جابجا نمایند.

کمپانی سازنده ادعا می نماید که کارت میکرو اس دی 400 گیگابایتی SanDisk با سرعت 160 مگابایت بر ثانیه ای خود بیش از 50 درصد سریعتر از نسل های فعلی کارت های میکرو اس دی SanDisk Extreme UHS-1 هستند. گفته می گردد که این کارت تازه به لطف تکنولوژی اختصاصی شرکت وسترن دیجیتال می تواند به سرعت بالایی خود دست پیدا کند. سرعت نوشتن این کارت هم 90 مگابایت بر ثانیه است.

کارت مذکور با هدف ارائه عملکرد سریعی به طراحی رسیده است که مورد احتیاج شدید موج بعدی اپلیکیشن های محتوا محور است. این می تواند شامل فایل های چندرسانه ای 4K و تجربیات واقعیت مجازی گردد. سن دیسک بعلاوه این کارت حافظه تازه را بسیار ایمن و مستحکم ساخته است تا در برابر نفوذ گرد و غبار، اشعه ایکس و شوک های خطرناک بتواند دوام بیاورد.

قیمت کارت میکرو اس دی 400 گیگابایتی SanDisk

همانطور که احتمالا متوجه شده اید، کارت میکرو اس دی 400 گیگابایتی SanDisk به هیچ اسم مقرون به صرفه نخواهد بود. شما می توانید این کارت تازه را با قیمت 300 دلار بخرید. از مهم ترین گوشی هایی که می تواند از این کارت حافظه microSDXC پشتیبانی کند می توان به گلکسی اس 9 اشاره نمود که به تازگی معرفی شده است. گفتنی است که شرکت سن دیسک این کارت حافظه را در غرفه خود مستقر در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته است.

منبع:گجت نیوز

منبع: زندگی روز
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1701

به "سریع ترین میکرو اس دی 400 گیگابایتی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع ترین میکرو اس دی 400 گیگابایتی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید