رگبار باران در 12 استان

به گزارش سفر به روسیه، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی اعلام نمود که طی امروز و فردا رگبار باران در 12 استان کشور ادامه دارد و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک نیز در بعضی مناطق کشور پیش بینی شده است.

رگبار باران در 12 استان

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز شنبه 25 اردیبهشت در استان های تهران، البرز، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، شمال و شرق فارس، غرب یزد، کرمان و ارتفاعات استان های سمنان، مازندران و گلستان به ویژه طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در بعضی مناطق گرد و خاک پیش بینی می گردد.

امروز در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ می دهد.

طی فردا یکشنبه 26 اردیبهشت ماه در ارتفاعات البرز مرکزی و استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و طی روز دوشنبه 27 اردیبهشت در غرب اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی طی ساعت بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

طی روزهای یکشنبه و دوشنبه 26 و 27 اردیبهشت در نیمه شمالی کشور فرایند افزایش نسبی دما حاکم است.

طی روز سه شنبه 28 اردیبهشت در بعضی نقاط استان های واقع در شمال غرب، غرب، سواحل خزر و استان های واقع در دامنه های البرز مرکزی رگبارو رعد و برق، وزش باد و کاهش موقت دما دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 29 و 30 اردیبهشت در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می گردد. سایر مناطق کشور نیز جوی آرام و پایدار خواهد داشت.

آسمان تهران فردا یکشنبه 26 اردیبهشت، صاف، در بعد ازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و با حداقل دمای 20 و حداکثر دمای 31 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه 27 اردیبهشت نیز صاف در بعد ازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و با حداقل دمای 20 و حداکثر دمای 32 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1616

به "رگبار باران در 12 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران در 12 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید