رونمایی از پوستر سی و دومین دوره جشنواره استانی تئاتر فارس

به گزارش سفر به روسیه، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و داوران بازبین سی و دومین جشنواره تئاتر استان فارس، از پوستر این جشنواره رونمایی شد.

رونمایی از پوستر سی و دومین دوره جشنواره استانی تئاتر فارس

به گزارش خبرنگاران از شیراز، صابر سهرابی در مراسم رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر فارس با تبریک سربلندی دو گروه هنری آرتاتئاتر و پرسیا در جشنواره تئاتر ارسباران و دو گروه خانه عروسک و نظر در بیستمین جشنواره نمایش های آئینی و سنتی گفت: درخشش هنرمندان هنر های نمایشی فارس در جشنواره های کشور، نشان دهنده گنجینه های درخشان هنر های نمایشی آن است که بایستی بیش از پیش بستر پویایی و سرافرازی آنان را فراهم کرد.

او اضافه نمود: با آنکه همه گیری بیماری کرونا در کشور به بخش فرهنگ و هنر آسیب های بسیاری زده است، هنر های نمایشی استان فارس همچنان پایدار و پابرجاست؛ این ما را برای برگزاری بهتر جشنواره بیش از پیش راغب می نماید.

دبیر سی و دومین جشنواره استانی تئاتر فارس ادامه داد: با انتها یافتن مهلت دریافت فیلم نمایش ها، در گام دوم، داوران بازبین به تماشا فیلم نمایش های دریافتی نشسته اند.

نمایش های برگزیده داوران بازبین، برای رقابت فراخوانده خواهند شد تا در گام انتهای با اجرای عمومی، با یکدیگر رقابت نمایند.

لازم به ذکر است در این دوره نمایش هایی از شهر های شیراز، کازرون، لامرد، لارستان، استهبان، فسا، نی ریز، فیروزآباد، سروستان، مهر و جهرم برای بازبینی، فیلم های خود را به دبیرخانه جشنواره فرستاده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1829

به "رونمایی از پوستر سی و دومین دوره جشنواره استانی تئاتر فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پوستر سی و دومین دوره جشنواره استانی تئاتر فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید