روانسر یکی از مقصد های مهم گردشگری کرمانشاه، توزیع 235 تن کالای تنظیم بازاری

به گزارش سفر به روسیه، فرماندار روانسر گفت : این شهرستان با داشتن جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی و پتانسیل های موجود و ظرفیت های مناسب، یکی از مقصد های مهم گردشگری در استان کرمانشاه است.

روانسر یکی از مقصد های مهم گردشگری کرمانشاه، توزیع 235 تن کالای تنظیم بازاری

سعدی مصطفی زاده گفت : برنامه ریزی برای خدمات دهی به مسافران و معرفی توانمندی های شهرستان صورت گرفته و ادارات مرتبط نیز از آمادگی کاملی در این زمینه برخوردار هستند.

به گفته فرماندار روانسر به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران، مسئولان کمیته های 10 گانه خدمات سفر در شهرستان روانسر، نسبت به برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت های سفر اقدام نمایند.

شهردار روانسر گفت: با توجه به فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت، شهرداری روانسر کوشش دارد با بهره گیری از تمامی توان و ظرفیت ها در ایام نوروز سال 1401به شهر جلوه خاصی دهد.

فرهاد تاب زر گفت : مدیریت شهری برای آسایش مسافران نوروزی و زیبایی شهر اقداماتی را با کوشش بی وقفه تمام کارکنان و کارگران شهرداری از 10 روز گذشته شروع نموده تا بتواند رضایت شهروندان و مسافران را جلب نماید.

خط کشی معابر، ترمیم نوار های حفاری، شستشوی معابر، رنگ آمیزی جداول معابر و محدوده سراب، کاشت گل و گیاه بهاری و راه اندازی سفره هفت سین در سراب روانسر از جمله مهمترین برنامه های صورت گرفته است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: 235 تن کالای تنظیم بازاری شامل کالا های اساسی در شهرستان سرپل ذهاب در حال توزیع است.

نورالدین فرزادی پور گفت: 235 تن انواع کالای تنظیم بازار شامل میوه و اقلام ضروری شب عید در شهرستان سرپل ذهاب درحال توزیع است.

تا به امروز 17 تن مرغ منجمد با قیمت 20 هزار تومان و 1.5 تن گوشت قرمز با قیمت 115 هزار تومان برای عرضه در میان مردم وارد شهرستان سرپل ذهاب شده است.

160 تن برنج هندی با قیمت 185 هزار تومان و برنج تایلندی 125 هزار تومان و 36 تن شکر با قیمت 14 هزار و 800 تومان وارد شهرستان سرپل ذهاب شده که در حال توزیع است.

برای توزیع میوه شب عید پنج غرفه جانمایی شده که تا به امروز چهار غرفه آن برپا شده و دراین غرفه ها هفت هزار و 830 کیلوگرم سیب زرد و قرمز با قیمت 12 هزار تومان و 12 هزار و 700 کیلوگرم پرتقال با قیمت 10 هزار تومان در حال توزیع است.

شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به بازرسین وگروه تنظیم بازار شهرستان سرپل ذهاب گزارش نمایند .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1976

به "روانسر یکی از مقصد های مهم گردشگری کرمانشاه، توزیع 235 تن کالای تنظیم بازاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روانسر یکی از مقصد های مهم گردشگری کرمانشاه، توزیع 235 تن کالای تنظیم بازاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید