دور دوم مدرسه ملی زیست فناوری ایران بهمن ماه برگزار می گردد

به گزارش سفر به روسیه، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی با اعلام اینکه مدرسه ملی زیست فناوری ایران با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری برگزار می گردد، گفت: دور دوم این مدرسه ملی بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد.

دور دوم مدرسه ملی زیست فناوری ایران بهمن ماه برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدرسه ملی زیست فناوری ایران، با هدف توانمندسازی و افزایش مهارت آموزی و تکنیک آموزی به دانشجویان و فارغ التحصیلان حوزه زیست فناوری از تابستان سال جاری 98 آغاز به کار کرد.

این مدرسه با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط انستیتو پاستور ایران و دانشگاه تربیت مدرس، هر سال در دو دوره تابستان و زمستان، در سطوح مقدماتی و پیشرفته برگزار می گردد.

فارغ التحصیلانی که تمایل به ورود به حوزه استارت آپی و دانش بنیانی دارند، می توانند با حضور در دوره های آموزشی این مدرسه، با یادگیری مهارت ها و تکنیک های مورد احتیاج هر رشته، به صورت تخصصی در رشته مورد نظر به مهارت برسند.

قانعی با بیان این مطلب، گفت: دوره تابستانه این رویداد علمی به صورت غیرحضوری (مجازی) و دوره زمستانه آن به صورت حضوری همراه با کارگاه های جانبی خواهد بود.

دوره های آموزشی این رویداد فناورانه در 6 محور اصلی واکسن - مهندسی پروتئین، بیوتکنولوژی محیط زیست، ذخایر ژنتیکی و بیوبانک، زیست فناوری صنعتی، رایانش زیستی و اقتصاد زیستی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای علوم پزشکی و علوم زیستی برگزار گردید.

سرفصل ها در دوره پیشرفته و زمستانه به صورت تخصصی خواهد بود و هر شرکت نماینده می تواند به شکل تخصصی و پیشرفته از یک سرفصل استفاده کند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی https://www.biotechcourse.com/about مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 701

به "دور دوم مدرسه ملی زیست فناوری ایران بهمن ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور دوم مدرسه ملی زیست فناوری ایران بهمن ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید