درآمد ها و هزینه های جاری برج میلاد همخوانی ندارد، تشکیل جلسه با تمامی ذی نفعان گود رها شده کنار برج

به گزارش سفر به روسیه، صدراعظم نوری درباره شرایط هزینه و درآمد برج میلاد و گود رها شده مجاور آن توضیحاتی داد.

درآمد ها و هزینه های جاری برج میلاد همخوانی ندارد، تشکیل جلسه با تمامی ذی نفعان گود رها شده کنار برج

به گزارش خبرنگار ، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، در تشریح آخرین شرایط گود رها شده برج میلاد گفت: کوشش های زیادی تا به امروز صورت گرفته است، اما باید بدانیم که برج میلاد به عنوان نشانه شهر تهران بین مردم شناخته می گردد.

عضو شورای شهر تهران اضافه نمود: برج میلاد برای شهرداری تهران یک اعتبار است و در کنار آن مراکز فعالیت و تفرجگاهی نیز وجود دارد، اما باید بدانیم که با توجه به ساختار پروژه باید رویکردمان متناسب با سطح ارزش مجموعه برج میلاد باشد.

او با تأکید بر اینکه در همه جای جهان برج های مخابراتی کارکرد های چند جانبه دارند، گفت: به دلیل گردشگر پذیر بودن برج میلاد باید ملاحظات خاصی برای آن قائل شد و فعالیت های جانبی برای آن تعریف گردد و با ماهیت خود سنخیت داشته باشد.

صدراعظم نوری تأکید کرد: ما نباید به دنبال درآمدزایی در برج میلاد به هر اقدامی دست بزنیم و باید بدانیم اگر در بوستانی فعالیتی داریم نمی توان آن را در مقیاس برج میلاد انجام داد.

عضو شورای شهر تهران توضیح داد: باید تمهیداتی فراهم گردد که بتوان از ظرفیت های برج میلاد استفاده کرد و ضروری است برنامه و طرح جامع ارائه گردد تا ظرفیت برج میلاد فعال گردد.

او با تأکید بر اینکه نوع مدیریت در برج میلاد بسیار معین کننده است، گفت: برج میلاد باید مخاطب خاص خود را پیدا کند و اگر خوب برنامه ریزی گردد هم مخاطب خاص پیدا و هم درآمد لازم صرف می گردد.

صدراعظم نوری توضیح داد: باید بتوانیم برج میلاد را به طرق مختلف نشان دهیم و به سمتی حرکت کنیم که درآمد های کسب شده جهت توسعه برج میلاد استفاده گردد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه می توان المان هایی در برج میلاد برای گردشگران ایجاد کرد، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که برج میلاد برای گردشگران جذابیت داشته باشد.

او ادامه داد: باید در طرح جامع پیگیری گردد که چگونه می توانیم از مساحت 50 هکتاری برج میلاد در زمینه درآمدزایی و فرهنگسازی استفاده کنیم.

صدر اعظم نوری در بخش درآمد و هزینه های برج میلاد گفت: باید در حوزه فضای سبز پیگیری های لازم انجام گردد و کوتاهی ها در این قسمت از ضعف سیستم ماست که ساماندهی و نگهداری پارک پردیسان را قبول می کنیم، اما به برج میلاد توجهی نداریم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به آخرین شرایط گود مجاور برج میلاد گفت: در حوزه گود رها شده مجاور برج میلاد باید جلسه ای با ذی نفعان داشته باشیم که در آن جلسه شرایط گود معین و تکذیب گردد و من چندین نامه به دستم رسیده که نشان می دهد از زمان قالیباف در این حوزه چند مکاتبه صورت گرفته است.

او با تأکید بر اینکه ایمنی از نون شب واجب تر است، گفت: زمانی که ایمنی یک محیط به خطر می افتد جان آدم ها با آن درگیر می گردد و اگر اتفاقی در برج میلاد رخ دهد کل کشور را دچار مشکل می نماید.

صدراعظم نوری ادامه داد: مدیریت برج میلاد باید قرارداد های خود را در سامانه شفافیت قرار دهد، زیرا رویکرد شورای پنجم شفافیت است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به شرایط راه های خروج اضطراری برج میلاد گفت: در آنالیز های اولیه تعیین شد تعداد راه های خروجی برج میلاد به اندازه نیست و اگر حادثه ای رخ دهد دسترسی به آن ها محدود است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 731

به "درآمد ها و هزینه های جاری برج میلاد همخوانی ندارد، تشکیل جلسه با تمامی ذی نفعان گود رها شده کنار برج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد ها و هزینه های جاری برج میلاد همخوانی ندارد، تشکیل جلسه با تمامی ذی نفعان گود رها شده کنار برج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید