داورپناه: در سال المپیک احتیاج به هماهنگی و کار گروهی داریم، هر کاری برای یاری به تیم ملی انجام خواهم داد

به گزارش سفر به روسیه، ملی پوش بسکتبال ایران گفت: حضور من در ترکیب نهایی به تصمیم کادر فنی بستگی دارد ولی هر کاری برای یاری به تیم ملی انجام خواهم داد.

داورپناه: در سال المپیک احتیاج به هماهنگی و کار گروهی داریم، هر کاری برای یاری به تیم ملی انجام خواهم داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سعید داورپناه در حاشیه اردوی تیم ملی بسکتبال ایران پیش از پنجره نخست انتخابی آسیاکاپ 2021 گفت: بازیکنان از میانه لیگ به اردو دعوت شدند و کمی خسته بودند. در این چند روز کار هماهنگی انجام دادیم و به تدریج فشار تمرینات بیشتر خواهد شد.حریفان ما در مرحله نخست سوریه و قطر هستند که باید با حمایت تماشاگران امتیاز کامل این دو بازی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: من کوشش می کنم به هر شکل ممکن حتی تشویق کردن بازیکنان به تیم ملی یاری کنم. حضور من در ترکیب نهایی به تصمیم کادر فنی بستگی دارد ولی هر کاری برای یاری به تیم ملی انجام خواهم داد.

ملی پوش بسکتبال ایران در انتها گفت: تیم ایران ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است که احتیاج به بازی های تدارکاتی تاثیرگذاری دارد. اگر تیم ملی با تیم های خوب اروپایی ملاقات کند برای پیشرفت بازیکنان بسیار مفید خواهد بود. کار تیمی و هماهنگی در اولویت های ما واقع شده است. تیم ملی در سال المپیک احتیاج به هماهنگی و کار گروهی دارد.

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره نخست انتخابی فیبا آسیا کاپ 2021 روز اول اسفند مقابل سوریه و روز 4 اسفند برابر قطر در تهران می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 772

به "داورپناه: در سال المپیک احتیاج به هماهنگی و کار گروهی داریم، هر کاری برای یاری به تیم ملی انجام خواهم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورپناه: در سال المپیک احتیاج به هماهنگی و کار گروهی داریم، هر کاری برای یاری به تیم ملی انجام خواهم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید