کوشش یاران جوان پیروانی برای افتخارآفرینی در آسیا

به گزارش سفر به روسیه، تیم ملی فوتبال جوانان آسیا روز آدینه (فردا) نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را مقابل قطر برگزار خواهد نمود.

کوشش یاران جوان پیروانی برای افتخارآفرینی در آسیا

به گزارش خبرنگاران، مسابقات قهرمانی فوتبال زیر 19 سال آسیا، از امروز (پنج شنبه 22 مهر) در کشور بحرین با حضور 16 تیم شروع می شود که تیم ملی جوانان ایران هم با راهنمایی امیر حسین پیروانی، در گروه C این مسابقات حضور دارد. چهار تیم نخست این مسابقات سهمیه حضور در جام جهانی 2017 کره جنوبی را به دست می آورند.

شاگردان امیر حسین پیراونی در گروه مرگ این مسابقات با تیم های قطر، ژاپن و یمن همگروه شده است. قطر نایب قهرمان دور گذشته مسابقات قهرمانی آسیاست و ژاپن هم همیشه جرو قدرت های نخست آسیا محسوب می شود. ملی پوشان فوتبال ایران نخستین بازی خود را فردا از ساعت 20 مقابل قطر برگزار خواهند کرد.

در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران بازیکنانی حضور دارند که در عین جوانی سابقه حضور در مسابقات لیگ برتر را دارند. مربیان و بازیکنان این تیم از دو سال پیش به طور ثابت در کنار هم بودند و شناخت خوبی از همدیگر دارند.

تیم ملی جوانان در ماه های گذشته، دیدار هایی را با تیم های جوانان مکزیک، چین، قرقیزستان و بزرگسالان نفت تهران، سایپا، نفت آبادان و پیکان داشتند و نتایج نسبتا خوبی را هم کسب کردند. به همین دلیل امیدواری به موفقیت این تیم بسیار بالاست. تیم ملی جوانان چهار سال بعد باید به عنوان نماینده ایران در انتخابی المپیک هم حاضر شود.

در دوره گذشته این رقابت ها، ایران در گروه خود با حضور تیم های تایلند، میانمار و یمن چهارم شد تا در این دوره در سید آخر مسابقات قرار بگیرد. تیم ملی ایران تاکنون چهار بار در سال های 1973 تا 1976 قهرمان آسیا شده است. بهترین موفقیت ایران در سال های اخیر به سال 2000 بازمی شود که ایران مقام چهارم آسیا را در تهران به دست آورد.

برنامه بازی های گروه C این مسابقات به این توضیح است:

گروه A: بحرین، تایلند، کره جنوبی و عربستان

گروه B: کره شمالی، امارات، عراق و ویتنام

گروه C: قطر، ژاپن، یمن و ایران

گروه D: ازبکستان، چین، استرالیا و تاجیکستان

مرحله گروهی:

23 مهر 95:

ژاپن - یمن / ساعت 17:00، ورزشگاه ملی بحرین

قطر - ایران / ساعت 20:00، ورزشگاه ملی بحرین

26 مهر 95:

ایران - ژاپن / ساعت 17:00، ورزشگاه ملی بحرین

یمن - قطر / ساعت 20:00، ورزشگاه ملی بحرین

29 مهر 95:

قطر - ژاپن / ساعت 17:00، ورزشگاه ملی بحرین

یمن - ایران / ساعت 17:00، ورزشگاه ورزشی خلیفه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 544

به "کوشش یاران جوان پیروانی برای افتخارآفرینی در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش یاران جوان پیروانی برای افتخارآفرینی در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید