تور آفریقای جنوبی ارزان: دامپزشک آفریقای جنوبی شرایط ایران و توله اش را آنالیز می نماید

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از حضور دامپزشک یوزها از کشور آفریقای جنوبی در ایران برای انتقال تجارب نگهداری و تکثیر این گونه جانوری اطلاع داد.

تور آفریقای جنوبی ارزان: دامپزشک آفریقای جنوبی شرایط ایران و توله اش را آنالیز می نماید

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

بر اساس گزارش ایسنا، حسن اکبری با اعلام این خبر، اظهار کرد: صبح امروز (4 خرداد) با حضور دکتر پیتر کالدوِل، دامپزشک معتمد مراکز حفاظت و تکثیر یوزپلنگ آفریقایی از کشور آفریقای جنوبی- در محل نگهداری توله یوز در پارک پردیسان، آخرین شرایط سلامت این گونه جانوری آنالیز و نکات تجربی به تیمارگران یوز ارایه شد.

وی اضافه کرد: دکتر پیتر کالدوِل از یک مرکز نگهداری یوزهای آفریقایی، برای یک سفر پنج روزه راهی ایران شده است و در این سفر علاوه بر معاینه توله یوز، بازدیدی هم از مرکز تکثیر یوز آسیایی در پارک ملی توران خواهد نمود و در بازدید میدانی، آموزش های لازم و انتقال تجربه به همکاران صورت خواهد پذیرفت.

اکبری در ادامه گفت: این دامپزشک، نوع تغذیه و نحوه وزن گرفتن حیوان را آنالیز و برنامه های لازم را برای روش های صحیح تغذیه ارائه خواهد داد.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست توضیح داد: در پارک ملی توران هم آخرین شرایط یوز ماده - ایران - از لحاظ سلامتی و شرایط محیطی برای نگهداری آنالیز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست در خاتمه سفر هم کارگاه آموزشی برای کارشناسان استانی و ستادی در مورد تکثیر یوز در اسارت برگزار خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1985

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: دامپزشک آفریقای جنوبی شرایط ایران و توله اش را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: دامپزشک آفریقای جنوبی شرایط ایران و توله اش را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید