خبرنگاران محدودیت تردد خودرو در ساوه از بامداد شنبه اجرا می گردد

به گزارش سفر به روسیه، ساوه -خبرنگاران- فرمانده انتظامی ساوه گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد پدافند زیستی استان مرکزی از بامداد روز شنبه محدودیت های اعمال شده برای تردد خودروها در سطح شهرستان اجرا می گردد.

خبرنگاران محدودیت تردد خودرو در ساوه از بامداد شنبه اجرا می گردد

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی شامگاه پنجشنبه به خبرنگاران، گفت: تمام ورودی و خروجی ها و همچنین بعضی معابر داخل شهر ساوه از روز شنبه مسدود و تردد خودروها کنترل خواهد شد.

وی اضافه نمود: نیروی انتظامی و پلیس راهور هم با استفاده از ظرفیت دوربین های پایش تصویری و هم استقرار ماموران مطابق دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد پدافند زیستی استان در مورد ممنوعیت تردد خودروها اقدام خواهد نمود.

فرمانده انتظامی ساوه گفت: ورود خودروها از شهرهای با شرایط قرمز به حوزه شهرستان ساوه با جریمه 10 میلیون ریالی و از شهرستانهای دارای شرایط زرد هم با اعمال جریمه پنج میلیون ریالی همراه خواهد بود.

وی تاکید نمود: نیروی انتظامی در کنار سایر ارگانهای دست اندرکار برای حفظ سلامت شهروندان و ایمن ماندن آنها از خطر ابتلا به کرونا با اجرای وظایف محوله، پای کار است.

سرهنگ عیسی آبادی از مردم درخواست کرد که در ایامی که ممنوعیت تردد برقرار است در منازل خود بمانند و از تردد با خودرو در سطح شهر پرهیز نمایند.

بر اساس اعلام دانشکده علوم پزشکی ساوه در 24 ساعت اخیر 123 تن از شهروندان ساوه و زرندیه به کرونا مبتلا شدند که 25 نفر از آنها در مراکز درمانی تحت مداوا و بستری قرار گرفتند.

بر همین اساس شمار کل افراد مبتلا به ویروس کرونا از شروع شیوع در اسفند پارسال تا به امروز به 11 هزار و 19 نفر رسید و در همین مدت 259 تن نیز جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1264

به "خبرنگاران محدودیت تردد خودرو در ساوه از بامداد شنبه اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت تردد خودرو در ساوه از بامداد شنبه اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید