خاطرجمع، منتظر اتوبوس بمانید

به گزارش سفر به روسیه، بازسازی پایانه های اتوبوس رانی و سرپناه های ایستگاه اتوبوس منطقه15 با هدف ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت.

خاطرجمع، منتظر اتوبوس بمانید

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه15 با بیان اینکه منطقه در حوزه حمل و نقل و ترافیک از مأموریت های خود عقب است، گفت: برخی از این عقب ماندگی ها مربوط به ناوگان حمل و نقل عمومی و فرسودگی اتوبوس ها و افزایش سرفاصله حرکتی است و برخی نیز مربوط به بی علاقگی بخش خصوصی برای کار کردن در این حوزه است؛ باید برای رفع این مسائل برنامه ریزی و تلاش مضاعف کرد.

رضا شرفی در ادامه به تعریف برنامه هایی برای مباحث ترافیکی با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و ارتقای سطح کیفی خدمات در حوزه حمل و نقل و ترافیک پرداخت و افزود: باید فکری به حال فرسودگی اتوبوس ها و افزودن اتوبوس به ناوگان حمل ونقل شود تا شهروندان خدمات باکیفیتی دریافت کنند.

شرفی درباره مسائل مربوط به پایانه خاورشهر و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در این محله یادآور شد: رفع بخشی از این کاستی ها، نظیر بهسازی پایانه در این محله، از طریق منطقه شروع شده و باید در تکمیل آن تسریع شود. معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نیز باید ضمن بررسی شاخصه های حمل و نقل و ترافیک منطقه، اقدام به بازسازی سرپناه های ایستگاه اتوبوس کند. مسائل مربوط به ناوگان حمل و نقل و سرفاصله حرکتی اتوبوس ها نیز باید از حوزه حمل و نقل عمومی مرکز پیگیری شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2101

به "خاطرجمع، منتظر اتوبوس بمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطرجمع، منتظر اتوبوس بمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید