حمله مجری تلویزیون به ستاره فوتبال: ننگ بر تو!

به گزارش سفر به روسیه، شیوع ویروس کرونا باعث شده تا فشار اقتصادی زیادی بر روی باشگاه ها وارد شده. حالا بسیاری از بازیکنان فوتبال به صورت خودخواسته اقدام به کاهش دستمزد خود می کنند تا باشگاه هایشان کمتر لطمه ببینند.

حمله مجری تلویزیون به ستاره فوتبال: ننگ بر تو!

به گزارش خبرنگاران به نقل از وب سایت نشریه سان انگلیس، مسوت اوزیل بازیکن 31 و همیشه جنجالی تیم آرسنال یکی از بازیکنانی است که با وجود فشارهای اقتصادی موجود در فوتبال حاضر نشده مبلغ دستمزد هفتگی اش را کاهش بدهد که این موضوع با نقدها بسیار شدیدی روبرو شده است.

مسوت اوزیل هفته ای 350 هزار پوند دستمزد دارد.

این بازیکن سابق تیم رئال مادرید گفته که شاید در آینده دستمزدش را کاهش بدهد اما اکنون چنین تمایلی ندارد.

آرسنال یکی از نخستین باشگاه هایی در لیگ برتر انگلیس بود که با کاهش دستمزد خودخواسته بازیکنانش روبرو شد اما مسوت اوزیل یکی از مهمترین بازیکنان این تیم حاضر نیست حتی یک پنی از روی دستمزد 350 هزار پوندی اش که در هفته می گیرد کم شود.

بقیه بازیکنان تیم آرسنال تا انتها ماه مارس 2021 بیش از 12.5 درصد از مبالغ قراردادشان را دریافت نمی کنند.

پس از اعلام این خبر پیرس مورگان مجری بسیار مشهور و جنجالی بریتانیایی به شدت از اوزیل انتقاد کرد.

این مجری پیروز و مشهور در توییتر خود نوشت: ننگ آور است. البته جای تعجب نیست. اوزیل هفته ای 350 هزار پوند حقوق دریافت می کند. البته برای کاری که در سال 2017 آن را انجام می داد.

مورگان که دست بردار نبود در برنامه تلویزیونی خود که سلام صبح بخیر بریتانیا نام دارد بار دیگر به مسوت اوزیل تاخت و گفت: شرم بر تو مسوت اوزیل، شرم بر تو.

او افزود: برخی از بازیکنان جوان تر که خیلی از تو کمتر می گیرند دستمزد خود را 12.5 درصد کاهش دادند، این یک قطره کوچک از اقیانوس پول در اختیار تو است. تو حتی از این موضوع هم خودداری می کنی. چرا؟ چون می خواهی ببینی اوضاع چگونه پیش خواهد رفت؟ این در حالی است که تو هر روز پلی استیشن بازی می کنی و در زمین فوتبال حاضر نمی شوی.

البته مسوت اوزیل طرفداران زیادی دارد. به اعتقاد طرفدارانش اوزیل کارهای خیرخواهانه زیادی را انجام می دهد و عجیب نیست اگر بخواهد دستمزدش را بگیرد تا باز هم به مردم کمک کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 950

به "حمله مجری تلویزیون به ستاره فوتبال: ننگ بر تو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مجری تلویزیون به ستاره فوتبال: ننگ بر تو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید