حسینی: سخت ترین فصل فوتبالی ام را پشت سر گذاشتم، در بزرگ ترین تیم آسیا بازی می کنم

به گزارش سفر به روسیه، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید در بازی روز دوشنبه به مسابقه الهلال و الریان توجه کنیم و مهم این است که در استادیوم آزادی الوحده را شکست بدهیم.

حسینی: سخت ترین فصل فوتبالی ام را پشت سر گذاشتم، در بزرگ ترین تیم آسیا بازی می کنم

با تور لحظه آخری مالزی سنگاپور از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

سیدجلال حسینی که در بازی آخر تیمش مقابل سیاه جامگان غایب بود درباره شرایط فعلی اش به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: من در چند بازی به دلیل دردی که در ناحیه عضلات شکم داشتم، با شرایط سختی به میدان رفتم. قبل از بازی آخر هم با تصمیم آقای برانکو در تهران ماندم تا استراحت کنم. خوشبختانه از دیروز با تیم تمرین کردم و مسئله ای برای همراهی تیمم در بازی با الوحده ندارم.

وی در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه مسائل بازیکنان پرسپولیس رفع گردد، تأکید کرد: به هر حال مسئولان باشگاه کوشش می نمایند و مدیران پرسپولیس قول داده اند که به این موضوع رسیدگی نمایند. ما در حال حاضر روی بازی با الوحده امارات تمرکز نموده ایم، چون این یک مسابقه مهم برای تیم ما محسوب می گردد.

حسینی با اشاره به شانس پرسپولیس برای صعود از گروه D لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: در حال حاضر همه چیز در اختیار ما نیست و باید دید که چه اتفاقاتی در روز آخر رقم خواهد خورد. نکته مهم این است که ما نباید به نتیجه بازی الریان و الهلال توجه کنیم و ابتدا باید خودمان در استادیوم آزادی الوحده را شکست بدهیم. از طرفداران هم می خواهیم به استادیوم بیایند و امیدوارم با حضور آنها برنده شویم و به مرحله بعدی برویم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه بعضی معتقدند پرسپولیس در فصل جاری نیمکت قوی نداشت، گفت: ما چند بازیکن داشتیم که جدا شدند. امید عالیشاه و نوراللهی به تراکتورسازی رفتند، چند بازیکن دیگر راهی تیم های لیگ رجحان شدند و ساسان انصاری هم از پرسپولیس جدا شد. به هر حال ممکن است هر تیمی با چنین شرایطی روبرو گردد، ولی مهم این است که همه بازیکنان برای موفقیت پرسپولیس کوشش کردند.

وی در خصوص عملکردش در فصل جاری گفت: وقتی به پرسپولیس آمدم می دانستم که کار سختی دارد و تمامی بازیکنان جدید و قدیم باید خودشان را با تیم هماهنگ می کردند. من می دانستم در بزرگ ترین تیم آسیا بازی می کنم و تمام کوششم این بود که به پرسپولیس یاری کنم. فکر می کنم سال جاری سخت ترین فصل فوتبالی ام بود که آن را پشت سر گذاشتم.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 659

به "حسینی: سخت ترین فصل فوتبالی ام را پشت سر گذاشتم، در بزرگ ترین تیم آسیا بازی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: سخت ترین فصل فوتبالی ام را پشت سر گذاشتم، در بزرگ ترین تیم آسیا بازی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید