جزئیات سرمایه گذاری هندی ها در چابهار

به گزارش سفر به روسیه، معاون امور بندری و مالی سازمان بنادر و دریانوردی از ورود تدریجی تجهیزات بندری در جریان سرمایه گذاری 85 میلیون یورویی هندی ها در بندر چابهار اطلاع داد.

جزئیات سرمایه گذاری هندی ها در چابهار

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید.

فرهاد منتصر کوهساری در گفت وگو با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده هندی ها درصدد سرمایه گذاری 85 میلیون یورویی در بندر چابهار و در حوزه تجهیزات بندری هستند و امروز دو دستگاه جرثقیل موبایل ساحلی 140 تنی که برای تخلیه کانتینری، کالاهای عمومی، فولاد، چوب و ... مورد استفاده قرار می گیرد در این بندر رونمایی شده و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه بیست روز پیش این دو دستگاه جرثقیل به بندر چابهار وارد شد، اضافه نمود: دستور خرید دو دستگاه جرثقیل 100 تنی موبایل ساحلی دیگر نیز توسط هندی ها صادر شده و تا یک ماه دیگر به چابهار وارد می گردد. همچنین دو دستگاه دیگر نیز تا اردیبهشت ماه سال آینده وارد خواهند شد.

معاون امور بندری و مالی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: تجهیزات دیگری در حوزه بندری و تخلیه و بارگیری در قرارداد مذکور با هندی ها مورد تاکید قرار گرفته است که می توان به چهاردستگاه گنتری کرین برای تخلیه کانتینری، شش دستگاه جرثقیل موبایل محوطه ای برای تخلیه بار در محوطه های بندری و 14 دستگاه آر تی جی برای چیدمان کانتینر در بنادر اشاره نمود که بر اساس قرارداد وارد کشور شده و در این بنر نصب و رونمایی خواهند شد.

منتصر کوهساری تاکید نمود: در پی مذاکرات اجرا شده امروز با طرف های هندی مقرر شد تا آن ها روی گنتری کرین و آر تی جی تمرکز نموده و اولویت شان تامین این تجهیزات در وهله نخست باشد. البته ساخت بعضی از این دستگاه ها 18 ماه طول می کشد و هندی ها بسته به مدت زمانی که در قرارداد به آن اشاره شده است، اقدام می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1350

به "جزئیات سرمایه گذاری هندی ها در چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات سرمایه گذاری هندی ها در چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید