تهمت زدند، مدیرعامل پرسپولیس نشدم!

به گزارش سفر به روسیه، مهرعلی باران چشمه درباره اظهاراتش در برنامه ورزش و مردم در خصوص دریافت پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: همانطور که در برنامه این تلویزیونی اعلام کردم، دوستان به بنده لطف داشتند و به عنوان خادم کوچک ورزش، پیشنهاد حضور من در باشگاه پرسپولیس را مطرح کردند. وقتی این موضوع مطرح شد، طبیعتاً گزینه ای که جهت مشورت برای بنده اولویت داشت، آقای آجورلو بود.

تهمت زدند، مدیرعامل پرسپولیس نشدم!

وی با تمجید از مدیرعامل باشگاه استقلال توضیح داد: او را از دهه 70 می شناسم و می دانم تخصص و تجربه کافی در حوزه مدیریت باشگاه های مختلف را دارد؛ از جمله دوران طلایی باشگاه پاس و شرایط فعلی و آرامش در باشگاه استقلال. به همین جهت تصمیم گرفتم با آجورلو مشورت کنم که فکر می کنم کار درستی بود. در واقع چه فردی بهتر از او در این مورد می توانست به من مشورت و هدایت درست بدهد؟

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای در ادامه توضیح داد: وقتی این مسئله را با آجورلو مطرح کردم، مطابق انتظار و طبق روال این رفاقت دیرینه، از تجارب خودش در حوزه باشگاهداری گفت و برای من آرزوی موفقیت کرد. در واقع آجورلو هیچ نقشی در این موضوع و مطرح شدن نام من برای مدیرعاملی پرسپولیس نداشت و موضوع را من به او اطلاع دادم. آجورلو طبیعتاً به عنوان یک دوست و همکار چند ساله به بنده لطف داشت و انتظاری غیر از این نمی رفت.

باران چشمه با انتقاد از فضای فوتبال ایران گفت: یکی از دلایلی که بنده افتخار خدمت و همراهی با مجموعه بزرگ باشگاه پرسپولیس را در این مقطع نپذیرفتم، همین بی اخلاقی موجود در فوتبال کشور است. در این دو روز شاهد انواع دروغ ها، تهمت ها و اظهارات ناروا و نادرست نسبت به برادر عزیزم آجورلو بودم و واقعاً متأثر شدم. برخی از آقایان که سمت رسمی در باشگاه دارند، اقدام به نشر اکاذیب و تهمت ناروا می نمایند که این مسائل دور از اصول جوانمردی است و باید پیگیری گردد.

از چنین مسئله ای، ابزاری برای تسویه حساب سیاسی می سازند و به نظر می رسد این مواضع و رویکرد کاملاً هدفمند خواهد بود.، وی ضمن بیان این جمله اعلام کرد: فضای امروز ورزش فوتبال ما نامناسب و غیراخلاقی است و من به نوبه خودم، از موضوعات مطرح شده در روزهای گذشته بسیار متأسف شدم. اینکه افرادی برای رسیدن به اهداف خودشان دست به هر اقدام ناپسندی می زنند و هر دروغ و تهمت ناروایی را مطرح می نمایند، نگران نماینده است.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای در ادامه بیان نمود: امیدوارم مدیرانی مسئولیت باشگاه های بزرگ ما را بر عهده بگیرند که پیش از هر چیز، ملتزم به اخلاق حرفه ای و انصاف باشند و برای ماندن روی جایگاه، به هر ابزار ناپسندی متوسل نشوند. امیدوارم افرادی در رأس کار قرار بگیرند که پایبند به اخلاق باشند، نه اینکه از زیردستان خودشان بخواهند مسائل کذب و دور از اخلاق را مطرح نمایند تا به ماندن خودشان یاری گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1979

به "تهمت زدند، مدیرعامل پرسپولیس نشدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهمت زدند، مدیرعامل پرسپولیس نشدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید