تبادل دارایی های دیجیتال با پلتفرمی دانش بنیان، زیرساخت فنی قوی درکنار امنیت بالا

به گزارش سفر به روسیه، یک شرکت دانش بنیان پیروز به طراحی و ساخت پلتفرمی شده که کاربرد آن معاملات دارایی های دیجیتال است.

تبادل دارایی های دیجیتال با پلتفرمی دانش بنیان، زیرساخت فنی قوی درکنار امنیت بالا

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمد قاسمی مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه فناوری مالی مزدک با بیان این که پلتفرم مزدکس کار تبادل مالی دارایی های دیجیتال را به صورت هوشمند انجام می دهد، گفت: طراحی بستری هوشمند برای سرمایه گذاری که افراد بتوانند در هر ساعت از شبانه روز کار تبادل را صورت بدهند.

بستری هوشمند برای سرمایه گذاری

این پلتفرم تبادل دارایی های دیجیتال یا ارزهای رمزنگاری ساخته شده است، در این پلتفرم به بحث تأمین مالی دیجیتال پرداخته شده است و با یک سازوکار هوشمند، تبادل ها در فضای دیجیتال را تسریع می کند.

از ویژگی های اپلیکیشن مزدکس می توان به رابط کاربری آسان و مجذوب کننده، امکان ترید پیشرفته و ساده زبان فارسی و انگلیسی، نوتیفیکشن های کاربردی، نمایش رمزارزها با قیمت لحظه ای، مشاهده تاریخچه معاملات و سفارش ها و امکان تأیید 2 مرحله ای برای ورود به حساب کاربری جهت افزایش امنیت اشاره کرد.

پشتیبانی از رمزارزهای متنوع

با توجه به بالا رفتن ارزش رمزارزها، رشد مراکز آنلاین تبادل دارایی های دیجیتال کاربران ایرانی برای فعالیت در این زیرساخت ها با مسائل بسیاری روبرو هستند.

برای کاربران ایرانی معمولا مسائلی مثل نبود اعتماد، تحریم آدرس های اینترنتی ایرانی، شفاف نبودن کارمزدها، نقد شوندگی پایین، ناشناخته بودن تیم تشکیل دهنده صرافی، فرایند طولانی مدت احراز هویت و از همه مهم تر ابهام در امنیت وجود دارد.

نقد شوندگی بالا، رمزارزهای متنوع و ابزارهای پیشرفته از ویژگی های این پلتفرم های آنلاین معاملات رمزارز است. رمزارزها درحال توسعه بازار خود و تبدیل شدن به جایگزین ارزهای رایج هستند.

زیرساخت فنی قوی و امنیت بالا

این برنامه به تازگی راه اندازی شده اما در همین زمان کوتاه هم توانسته طیف گسترده ای کاربر جذب کند و در حال حاضر در حدود 50 نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه فناوری مالی مزدک با اشاره به این که مزدکس، می تواند در محیطی ساده و حرفه ای به راحتی با نقد شوندگی بالا کار تبادل مالی را محقق می کنند، اضافه کرد: یکی از مزیت های این محصول حرفه ای بودن آن است، این برنامه زیرساخت های فنی بسیار قوی دارد و شبیه به برنامه های خارجی طراحی شده و دارای امنیت بالایی نیز است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1920

به "تبادل دارایی های دیجیتال با پلتفرمی دانش بنیان، زیرساخت فنی قوی درکنار امنیت بالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبادل دارایی های دیجیتال با پلتفرمی دانش بنیان، زیرساخت فنی قوی درکنار امنیت بالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید