ایوا؛ محصول هوشمند بازار سفر ایران

به گزارش سفر به روسیه، سفر مارکت از ایوا، نرم افزار هوش مصنوعی، به عنوان محصول هوشمند بازار سفر ایران رونمایی کرد.

ایوا؛ محصول هوشمند بازار سفر ایران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، گردشگری در ایران یکی از بازارهایی است که گردش مالی بالایی دارد. بنابر آنالیز های انجام شده در بازار ایران 35 میلیون مسافر وجود دارد که سفر می نمایند و برای اقامتشان هزینه پرداخت می نمایند. بیش از 3 هزار آژانس مسافرتی در این حوزه فعال هستند و بیش از 60 هزار اقامتگاه در این حوزه در سراسر کشور خدمات ارائه می نمایند. ارزش این بازار بیش از 300 هزار همت است.

محصول تازه سفر مارکت به نام ایوا یک نرم افزار هوش مصنوعی با قابلیت ارائه برترین انتخاب برای کاربران است. ایوا می تواند تعامل صوتی و نوشتاری داشته باشد و بر روی چهار زبان آن کار شده است و تمام اطلاعات بازار را در اختیار دارد. در حال حاضر مشاور کاربران است و مانند یک یاری خلبان عمل می نماید.

بنابر گفته مهدی نجفی، مدیرعامل سفرمارکت، مزیت رقابتی ایوا، پیشرو بودن آن است. اولین محصولی است که در این حوزه وارد می گردد. محصولی کاربردی است. مبتنی بر مدل بازارگاه و براساس منافع مخاطب است و استفاده از آن راحت است.

براساس مدل بازارگاه، ایوا داده های بازار را مورد مقایسه قرار می دهد و برترین گزینه را برای مخاطب ارائه می نماید. از آنجا که امکان مقایسه دارد برای کاربران مجذوب کننده است و رقابتی که بین ارائه دهندگان خدمات در آن فضا است، منجر به خریدی با برترین قیمت می گردد.

در حال حاضر ایوا در قسمت پروازها آماده ارائه خدمات است و بخش تور آن در بهمن ماه و هتل و اقامتگاه در اسفند ماه بهره برداری می گردد.

ایوا به محض دریافت درخواست مبدا و مقصد را شناسایی می نماید و تاریخ سفر را در نظر می گیرد و در وهله اول هوا را در مقصد آنالیز می نماید و گزارش آن را به شما ارائه می دهد و تا سه روز بعد و قبل از تاریخی که درخواست کردید، پروازها را ارائه می نماید و مقرون به صرفه ترین آنها را به شما پیشنهاد می نماید.

هر روز قدرت خرید در حال کاهش است

مهدی نجفی، مدیرعامل سفرمارکت در پاسخ به پرسش خبرنگاران ، مبنی بر اینکه منظره هوش مصنوعی در ایران با توجه به زیرساخت های اینترنت و کیفیت و سرعت ایران چگونه است؛ گفت: در این 27 سالی که من در بازار هستم، هیچ گاه قدرت خرید مخاطب تا این اندازه پایین نبوده است. ما در بازاری هستیم که هر روز قدرت خرید کاهش پیدا می نماید. با این وجود که در زمینه تکنولوژی با مشکل روبرو هستیم اما باید گفت که مصرف نماینده به هر حال راه خود را پیدا می نماید. یکی از راه هایی که ما خودمان را با دیگر کشورها مقایسه می کنیم اندازه دسترسی به خدمات و استفاده از تکنولوژی است و با توجه به فضایی که وجود دارد تا جایی که می توانیم کوشش می کنیم که ادامه دهیم چون نمی توانیم برای ترس از مرگ خودکشی کنیم. اسناد بالا دستی این را می گوید که سرعت اینترنت باید ده برابر گردد و تا 5 سال آینده همه روستاها هم مجهز به اینترنت شوند، اما کدام اینترنت معین نیست. چون حوزه تخصصی مسئولان تغییر مفاهیم است.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا نباید مدیران استارتاپ ها درخواست همگانی برای بهبود شرایط اینترنت به وزارت ارتباطات ارسال نمایند؛ گفت: من فکر نمی کنم با درخواست دادند مسئله ای حل گردد. مسئله ای که وجود دارد این است که در لایه مسئولین ما هیچ اعتقادی به این ماجرا وجود ندارد که استارتاپ ها نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 آذر 1402 بروزرسانی: 19 آذر 1402 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2239

به "ایوا؛ محصول هوشمند بازار سفر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایوا؛ محصول هوشمند بازار سفر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید