برگزاری برنامه فرهنگی گردشگری ایلام در البرز

به گزارش سفر به روسیه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از برگزاری برنامه فرهنگی در زمینهٔ گردشگری در ایام پساکرونا در البرز اطلاع داد.

برگزاری برنامه فرهنگی گردشگری ایلام در البرز

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز 10 خرداد 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: در صورت اختصاص اعتبار از محل یاری های فنی اعتباری، برنامه فرهنگی در زمینهٔ گردشگری به مدت دو روز در استان البرز برگزار می گردد.

او اضافه کرد: در این برنامه ظرفیت های گردشگری استان باهدف ایجاد انگیزه سفر گردشگران به استان انجام می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: میراث فرهنگی نیز با توجه به وظایف ذاتی، رسانه ها و مأموریت هایش که در حوزه فرهنگ، صنایع دستی و گردشگری دارد، می تواند در اجرای بهتر کمی و کیفی برنامه ها تأثیرگذار باشد.

او اظهار کرد: عرضه تولیدات و انتشاراتی که معرف ظرفیت های استان در حوزه های مختلف گردشگری و فرهنگی است ازجمله کتاب، کتابچه، کاتالوگ و بروشور و همچنین دعوت از فعالان بخش خصوصی در حوزه های مختلف تورگردانی، اقامت ها و هتلداری را نیز در این برنامه داریم.

شنبهزاده گفت: در این برنامه فرهنگی انواع رشته های صنایع دستی استان از جمله گلیم نقش برجسته، جاجیم، نمد، چیت بافی، حصیربافی و ... که نشان ملی مرغوبیت کالا دریافت نموده اند، در قالب نمایش و عرضه تولیدات به مردم ارائه می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 975

به "برگزاری برنامه فرهنگی گردشگری ایلام در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری برنامه فرهنگی گردشگری ایلام در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید