برنامه های هفته گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

به گزارش سفر به روسیه، در آستانه فرارسیدن هفته گردشگری ، برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

برنامه های هفته گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی مدیرکل استان امروز شنبه 5مهرماه با اشاره به شعار سال جاری با عنوان دنیا گردی و توسعه روستایی گفت: هدف از نام گذاری این روز، توسعه مالی و فراهم آوردن فرصت برای جوامع محلی است.در هفته گردشگری یک اقامتگاه بوم گردی در شهرستان دنا افتتاح و یک اقامتگاه بوم گردی نیز در استان کلنگ زنی می گردد.

او با بیان اینکه 20 عنوان برنامه در هفته گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اجرا می گردد، اظهار کرد: نصب بنرهای تبلیغاتی متناسب با شعار هفته گردشگری، نشست با اصحاب رسانه با رعایت پروتکل های بهداشتی، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مراسم سوگواره حسینی به وسیله فضای مجازی، برگزاری دوره های آموزشی به وسیله فضای مجازی برای فعالان بخش گردشگری و ملاقات با امام آدینه مرکز استان از مهم ترین این برنامه ها است.

صفایی با اشاره به اینکه با هدف معرفی ظرفیت های استان، یک شعارگردشگری بر پیراهن تیم لیگ برتر هندبال باشگاه فرازبام خائیز دهدشت نوشته می گردد، گفت: در برنامه ای با حضور مسئولان استانی و این باشگاه فرهنگی و ورزشی، پیراهن جدید این تیم رونمایی می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1162

به "برنامه های هفته گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های هفته گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید