بازگشایی تالار پیش از اسلام موزه رضا عباسی

به گزارش سفر به روسیه، موزه رضا عباسی در تاریخ 15 اسفند ماه همزمان با روز درختکاری تالار پیش از اسلام خود را با موضوع صندلی درخت در آثار پیش از تاریخ و تاریخی با حضور محسن شیخ الاسلامی معاون میراث فرهنگی استان تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 و رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران بازگشایی کرد.

بازگشایی تالار پیش از اسلام موزه رضا عباسی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، در کنار این برنامه، نمایشگاهی از آثار دانش آموزان هنرمند مجتمع تقوا با مضمون درخت و موزه رضا عباسی در نمایشگاه موقت موزه برگزار گردید. در ادامه نمایش فیلم درخت سخنگو اثر علیرضا قاسم خان با هماهنگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش گذاشته شد.

همچنین در تاریخ 17 اسفند ماه در راستای تکریم از مراجعین معلولین و جانبازان و بستر سازی مناسب برای بازدید این مخاطبین (ساخت رمپ و راه اندازی آسانسور و بهبود بخشی سرویس های بهداشتی) طبق هماهنگی های به عمل آمده بین موزه رضا عباسی با مساعدت میراث فرهنگی استان تهران و همیاری موسسه خیره کلبه مهربانی کیا با مدیریت دکتر پریوش قادری و فدراسیون معلولین و جانبازان استان زنجان ، مراسم بازدید از موزه رضا عباسی انجام شد، و در طرح استقبال از بهار سفره هفت سینی با موضوع هنر و معلولین در سالن موقت موزه رضا عباسی به نمایش گذاشته شد.

تجلیل از معلولان ورزشکار استان زنجان و اهدای مدال به موزه رضا عباسی توسط علیرضا استجلو قهرمان کشوری و آسیایی در رشته بوچیا ، و اهدای لوح تقدیر به ایشان به عنوان نماینده ورزشکاران مهمان، از دیگر برنامه های این بازدید بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 281

به "بازگشایی تالار پیش از اسلام موزه رضا عباسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی تالار پیش از اسلام موزه رضا عباسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید