بازدید از موزه ها در 16 مهر رایگان شد

به گزارش سفر به روسیه، 16 مهر همزمان با روز جهانی کودک موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رایگان اعلام شدند.

بازدید از موزه ها در 16 مهر رایگان شد

به گفته محمدرضا کارگر مدیر اداره کل موزه ها مناسبت برای رایگان بودن موزه ها در طول این مدت، زیاد بوده و آن ها عملی شده اند؛ مانند روز جهانی گردشگری که به خاتمه رسید و براساس تصمیم سازمان میراث فرهنگی و درخواست برای 16 مهر روز جهانی کودک بازدید بچه ها در کشور در این روز، رایگان است.

ایشان در ادامه سخنان خود بیان نمود که به دلیل تعداد زیاد این مناسبت ها، عملی شدن رایگان بودن موزه ها، معطوف به تصمیم سازمان میراث فرهنگی است و چون ضوابط دست و پای ما را بسته است، در این خصوص هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

روز 16 مهر و همزمان با رایگان بودن موزه ها در روز جهانی کودک، به گفته مدیر اداره کل موزه ها مردم تهران هم می توانند از موزه های تهران، رایگان تماشا نمایند.

وی سپس در ادامه گفت:

این امکان پذیر نیست که بخواهیم 14 و 16 مهر را رایگان اعلام کنیم، بنابراین مردم تهران می توانند در روز 16 مهر از موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی رایگان تماشا نمایند.

در روز تهران، خانه موزه های زیر نظر شهرداری تهران نیز بازدید رایگان دارند، بعلاوه از سوی این نهاد شهری تورهای گردشگری نیز برگزار می گردد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1973

به "بازدید از موزه ها در 16 مهر رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از موزه ها در 16 مهر رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید