افزایش 20 درصدی مشارکت کتابفروشی های بوشهر در بهارانه کتاب

به گزارش سفر به روسیه، آنیتا مظفری با اعلام این خبر به خبرنگار خبرنگاران در بوشهر گفت: در طرح بهارانه کتاب 1400 از استان بوشهر 12 کتابفروشی مشارکت دارند. 5 کتابفروشی در مرکز و 7 کتابفروشی در شهرستان های استان در این طرح عضویت دارند که شامل کتابفروشی های سیتک عسلویه، دانشجو جم، کتاب فروشی مرکزی گناوه، کتابسرای نیک کنگان، خانه کتاب و شهر کتاب برازجان، پاپیروس آبپخش و خانه کتاب، کافه کتاب، کتابشهر (2 شعبه) و کتابسرای افشین در بوشهر می گردد.

افزایش 20 درصدی مشارکت کتابفروشی های بوشهر در بهارانه کتاب

به گفته وی، در طرح بهاره کتاب 99، 10 کتاب فروشی از استان بوشهر مشارکت داشت ولی در طرح بهارانه کتاب 1400، 12 کتابفروشی به عضویت این طرح درآمده اند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر توضیح داد: در طرح بهارانه کتاب خریداران کتاب می توانند با ارائه کدملی خود تا سقف 200 هزار تومان با تخفیف 20 درصدی خرید و کتاب های مورد احتیاج خود را تهیه نمایند. این طرح تا 23 خردادماه ادامه خواهد داشت.

مظفری ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، شرایط خرید غیرحضوری هم در این طرح فراهم است و دوستداران کتاب می توانند به این منظور به سامانه tarh.ketab.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت نمایند.

وی با تاکید بر اینکه اجرا و تداوم این طرح ها می تواند سبب ترغیب به کتابخوانی و رونق فعالیت کتاب فروشی ها گردد، گفت: در قالب طرح زمستانه کتاب اندازه 226 میلیون و 826 هزار تومان کتاب در 13 کتابفروشی استان بوشهر به فروش رسید.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در خاتمه یادآور شد: موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب به وسیله کتاب فروشی های سراسر کشور، به طور مستقیم به خریداران کتاب پرداخت می نماید.

یادآوری می گردد، طرح بهارانه کتاب 1400 با مشارکت 12 کتابفروشی از استان بوشهر از 17 تا 23 خردادماه اجرا می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1671

به "افزایش 20 درصدی مشارکت کتابفروشی های بوشهر در بهارانه کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 20 درصدی مشارکت کتابفروشی های بوشهر در بهارانه کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید