افرادی ناشناس دفتر جبران باسیل را آتش زدند

به گزارش سفر به روسیه، ایرنا نوشت: افراد ناشناس صبح امروز (یکشنبه) در ِ شیشه ای دفتر حزب مسیحی جریان آزاد ملی به رهبری جِبران باسیل وزیر امور خارجه لبنان، در شهرک الجومه در منطقه عکار در شمال این کشور را شکستند و سپس این دفتر را آتش زدند.

افرادی ناشناس دفتر جبران باسیل را آتش زدند

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

تارنمای روزنامه مسیحی الجمهوریه چاپ بیروت نوشت: افراد ناشناس پس از این اقدام که خسارت هایی به همراه داشت، فرار کردند و پلیس جنایی و نیروهای امنیتی منطقه با آنالیز حمله به دفتر جریان یاد شده، تحقیق برای شناسایی هویت عاملان آن را شروع کردند.

میشل عون در شهریور سال 1384 خورشیدی در یک نشست خبری در شرق بیروت خبر تاسیس حزب سیاسی آزاد ملی به رهبری خودش را خاطرنشان کرد. اکنون رهبری این حزب به عهده جبران باسیل وزیر امور خارجه لبنان است.

دهها جوان معترض لبنانی در پنجاه و هشتمین روز از شروع جنبش این کشور، شنبه شب در میادین و مناطق مرکزی، غربی و شرقی بیروت تجمع کردند، با نیروهای پلیس امنیت داخلی لبنان درگیر شدند و به طرف آنان سنگ پرتاب کردند که این درگیری 20 زخمی برجای گذاشت.

شماری از جوانان هم با حمل پرچم های لبنان در برابر دفتر حزب مسیحی کتائب در شرق بیروت تجمع کردند ، علیه بعضی مقام ها سیاسی شعار دادند و خواهان تحقق خواسته های اجتماعی و مالی خود شدند.

از 25 مهر ماه تا به امروز هزاران کارگر، کارمند، جوانان حزبی و فعالان مدنی، دانشجویان و معلمان دانشگاه ها و مدارس خصوصی و دولتی با تظاهرات ، تجمع و اعتصاب در شهرهای مختلف لبنان خواهان اصلاح ساختار سیاسی، انتها دادن به سوء مدیریت و فساد مقام ها، برطرف بیکاری، گرانی و تورم، جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی (لیره) و افزایش حقوق و مزایا، هستند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 620

به "افرادی ناشناس دفتر جبران باسیل را آتش زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افرادی ناشناس دفتر جبران باسیل را آتش زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید