اعلام ساعت بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس در فصل پاییز

به گزارش سفر به روسیه، ساعت بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی استان فارس در فصل پاییز اعلام شد.

اعلام ساعت بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس در فصل پاییز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی فارس، همت محمدی سرپرست امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان گفت: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت بازدید از اماکن تحت پوشش این اداره کل نیز تغییر کرده است.

او گفت: بازدید از مجموعه فرهنگی حافظ از ساعت 7:30 صبح الی 22:30 شب و مجموعه فرهنگی سعدی از ساعت 7:30 صبح تا 30:21 شب است.

محمدی بابیان این که ارگ کریم خانی از ساعت 7:30 تا 21 پذیرای گردشگران است، ادامه داد: اماکن تاریخی حمام وکیل از ساعت 7:30 تا 20، موزه پارس از ساعت 7:30 تا 18:30 و موزه سنگ های تاریخی هفت تنان از ساعت 7:30 تا 18 پذیرای علاقه مندان است.

او اضافه کرد: مجموعه های جهانی پاسارگاد، تخت جمشید، آتشکده فیروزآباد، بیشاپور، موزه بیشاپور و تنگ چوگان کازرون، مجموعه های باستانی نقش رستم و نقش رجب از 7:30 صبح تا 17:30 به صورت یکسره باز است.

سرپرست امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی فارس شرح داد: با توجه به فروش الکترونیک بلیت اماکن تاریخی- فرهنگی استان، بازدیدکنندگان می توانند از طریق ارسال کلمه iran به صورت پیامک به شماره 30007171 و دریافت لینک دانلود رایگان اپلیکیشن تفریحاتی به صورت مستقیم و آنلاین بلیت اماکن تاریخی و گردشگری فارس را خریداری کنند. همچنین علاقه مندان می توانند از طریق مراجعه مستقیم به وب سایت www.farschto.ir و یا از طریق اسکن QRcode طراحی شده روی برنوشته های نصب شده در ورودی اماکن و ورود مستقیم به بخش فروش مکان موردنظر، بلیت خود را به صورت الکترونیکی خریداری کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 403

به "اعلام ساعت بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس در فصل پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ساعت بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس در فصل پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید