آیفون 9 مقرون به صرفه تا سرانجام اسفند ماه وارد بازار می گردد

به گزارش سفر به روسیه، بعضی منابع نزدیک و آشنا به زنجیره فراوری در شرکت اپل اعلام نموده اند که این شرکت در ماه فوریه مونتاژ آیفون 9 کم هزینه خود را شروع خواهد نمود و آن را در ماه مارس وارد بازار می نمایند. این تاریخ تقریبا اسفند ماه خواهد بود.

آیفون 9 مقرون به صرفه تا سرانجام اسفند ماه وارد بازار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات ارزانترین چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این گزارش ادعا می نماید که آیفون 9 دارای طراحی الهام گرفته از آیفون 8 با دکمه صفحه اصلی Touch ID ، صفحه نمایش 4.7 اینچی و تراشه مشابه با Apple A13 با Apple 11 است.

بر اساس بعضی گزارش ها، آیفون 9 با هزینه ای پایین تر از قیمت های متداول آیفون و با طراحی الهام گرفته از آیفون 8 منتشر خواهد شد اما دکمه Home را به نفع یا Face ID حذف نمی نماید و به این ترتیب صفحه نمایش 5.4 اینچی و کمی بلندتر خواهد داشت. این موضوع در سال 2020 اهمیت بیشتری خواهد داشت.

شایعات پیرامون آیفون کم هزینه شدت گرفته است و بسیاری از افراد از خود می پرسند آیا بالاخره سال جاری سالی است که صاحبان آیفون 7 و 8 جایگزینی را که مدت ها منتظرش بودند دریافت می نمایند یا خیر.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 700

به "آیفون 9 مقرون به صرفه تا سرانجام اسفند ماه وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 9 مقرون به صرفه تا سرانجام اسفند ماه وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید