آزادکاران جوان ایران درخشیدند، یک طلا و 3 نقره سهم روز نخست

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، در وزن 50 کیلوگرم علیرضا گودرزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر 4 رازمیک میساکیان از ارمنستان را شکست داد. وی در دور سوم مارکو آزارلو از ایتالیا را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد. گودرزی در مرحله نیمه نهایی مقابل اشرف حسن اف از آذربایجان 6 بر 5 به فزونی رسید اما در دیدار فینال مقابل اسپنسر لی از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

آزادکاران جوان ایران درخشیدند، یک طلا و 3 نقره سهم روز نخست

در وزن 60 کیلوگرم ایمان صادقی در دور اول سلیم کازان از ترکیه را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم در یک دیدار حساس با نتیجه 2 بر یک حاجی مراد رشیداف از روسیه را شکست داد و در دور سوم آلبرو دسیندو از دومینیکن را 11 بر صفر شکست داد. صادقی در مرحله نیمه نهایی مقابل جاهید حسن زادا از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت. وی در دیدار فینال مقابل ابراهیم عبدالحمید از مصر با نتیجه 12 بر 2 به برتری دست یافت و قهرمان شد.

در وزن 74 کیلوگرم رضا مظفری در اول با نتیجه 10 بر صفر اسماعیل اینگن از بلغارستان را برد. این کشتی گیر در دور دوم سیاک بای یوسوپوف از قرقیزستان را 11 بر صفر مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه 11 بر صفر رامان چیتادزه از بلاروس را شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل پیتر ناگی از مجارستان 11 بر صفر به برتری دست یافت و فینالیست شد. مظفری در دیدار پایانی مقابل گادجی نابیف از روسیه در یک کشتی نزدیک و حساس با نتیجه 7 بر 5 باخت و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن 96 کیلوگرم سیدایمان حسینی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل محمد ساداس از تونس با نتیجه 14 بر 4 به برتری دست یافت. وی در دور سوم مقابل نیشانپرت راند هاوا از کانادا 11 بر صفر به برتری دست یافت. حسینی در مرحله نیمه نهایی مقابل رابل سینگ از هند با نتیجه 9 بر 6 پیروز و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال مقابل نورماگمد حاجی اف از آذربایجان با نتیجه 7 بر 2 باخت و به مدال نقره رسید.

مسابقات چهار وزن دوم و پایانی از عصر امروز یکشنبه در اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم برگزار می شود که به ترتیب محمد نامجو مطلق، جمال عبادی، مجتبی گلیج و امین طاهری نمایندگان تیم ایران هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 443

به "آزادکاران جوان ایران درخشیدند، یک طلا و 3 نقره سهم روز نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکاران جوان ایران درخشیدند، یک طلا و 3 نقره سهم روز نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید