آسیابری و بهمن یار برنز گرفتند ، سه نماینده ایران در مبارزه پایانی

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، نخستین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال 2021 با حضور 538 کاراته کا از 72 کشور به میزبانی ترکیه در شهر جریان دارد. تیم ایران در روز خاتمهی شانس کسب سه طلا و چهار برنز داشت که در خاتمه ملاقاتهای رده بندی پیروز به کسب دو برنز توسط سارا بهمنیار و علی اصغر آسیابری شد و فاطمه صادقی هم از دست یابی به مدال بازماند. در مسابقات فینال که عصر امروز برگزار خواهد شد، پورشیب، گنج زاده و علیپور برای کسب مدال طلا به ملاقات رقبای خود خواهند رفت.

آسیابری و بهمن یار برنز گرفتند ، سه نماینده ایران در مبارزه پایانی

سارا بهمنیار در مبارزه برای کسب مدال برنزوزن 50- کیلوگرم به مصاف کاترینا کریوا از اکراین رفت و با پیروزی 4 بر صفر به نشان برنز دست پیدا کرد. وی روزآدینه بعد از یک دور استراحت رقبایی از روسیه را شکست داده بود در نیمه نهایی برابر سراب اوچلیک نفر اول رنکینگ المپیک و نایب قهرمان دنیا در سال 2018 شکست خورد و به ملاقات رده بندی رفت.

در کاتای انفرادی بانوان فاطمه صادقی در ملاقات رده بندی با ثبت امتیاز 25.28 در پیکار با تریانا انوریو از ایتالیا (25.60) از دست یابی به مدال بازماند. وی روز آدینه در دو با ثبت امتیازات 24:34 به عنوان نفر نخست از گروه یک و 24:12 به عنوان نفر دوم راهی ملاقات رده بندی شده بود.

شیما آل سعدی در مبارزه رده بندی وزن 61- کیلوگرم که با رجحان مقابل حریفانی از ترکیه، سوئیس، روسیه، اسلواکی و شکست برابر نماینده صربستان به ملاقات رده بندی راه پیدا نموده بود، در این مرحله به ملاقات ساچانکوا از اسلواکی 6 بر صفر باخت و از دست یابی به مدال بازماند.

در وزن 75- کیلوگرم علی اصغر آسیابری در مبارزه برای کسب مدال برنز به ملاقات آرمان آلتیمور از ترکیه رفت وی با پیروزی مقابل کوزنتکو از بلغارستان، هنری وکوا از گرجستان، توماس اسکات از آمریکا و شکست برابر لوئیجی بوسا از ایتالیا به ملاقات رده بندی راه پیدا نموده بود.

در ادامه این مسابقات عصر امروز در ملاقاتهای نهایی سه کاراته کای ایران برای کسب مدال طلا به ملاقات رقبای خود می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1511

به "آسیابری و بهمن یار برنز گرفتند ، سه نماینده ایران در مبارزه پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیابری و بهمن یار برنز گرفتند ، سه نماینده ایران در مبارزه پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید