آزادراه قزوین-رشت بازگشایی شد

به گزارش سفر به روسیه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: آزادراه قزوین-رشت که از سه شنبه 22 بهمن به دلیل بارش سنگین برف و کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

آزادراه قزوین-رشت بازگشایی شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، قدرت الله مهدیخانی گفت: با وجود بازگشایی این جهت با کوشش شبانه روزی نیروهای راهدار، به هموطنان توصیه می گردد در صورت ضروری نبودن سفر به دلیل شرایط نامساعد جوی مسافرت خود به گیلان را به تاخیر انداخته و به روزهای آینده موکول نمایند.

وی با اشاره به ترافیک سنگین موجود از محدوده رودبار تا رشت و کندی عبور و مرور در این بخش از آزادراه قزوین-رشت، گفت: با وجود باز شدن آزادراه قزوین-رشت اما جهت بعضی شهرهای گیلان به یکدیگر مسدود بوده و مسافران در صورت سفر به این مناطق ممکن است با مشکل روبه رو شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: سه شنبه نیز مسئله ای به لحاظ تردد در جهت قزوین-رشت در محدوده استان قزوین وجود نداشت اما به دلیل کولاک و بارش شدید برف در استان گیلان، این جهت ارتباطی مسدود شد.

این مسئول به رانندگان و مسافران در صورت ضرورت سفر توصیه کرد که زنجیر چرخ، البسه گرم، جیره غذایی و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

مهدیخانی با بیان این که استان قزوین در حوزه مدیریت بحران به عنوان مشخص استان گیلان انتخاب شده است،گفت: 20 دستگاه ماشین آلات راهداری شامل لودر، گریدر و برف روب و ... به همراه 15 نیروی متخصص و واکنش سریع امدادگر از جمعیت هلال احمر قزوین به همراه هفت تیم از گروه های تخصصی شرکت برق قزوین برای یاری به اتصال برق در نقاط مشکل دار گیلان به این استان اعزام شده و مشغول خدمت هستند.

آزادراه قزوین-رشت از جمله راه های پرتردد کشور است که 170 کیلومتر طول دارد.

این جهت اتصال نماینده پایتخت به گیلان و همچنین راهنمایی نماینده ترافیک بخشی از استان های شمال غربی به مرکز کشور است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 764

به "آزادراه قزوین-رشت بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادراه قزوین-رشت بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید