آب هم روزی 5 ساعت قطع می گردد!

به گزارش سفر به روسیه، خبرنگاران : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت:آب تهرانی های پُرمصرف روزی 5 ساعت قطع می گردد.

آب هم روزی 5 ساعت قطع می گردد!

به گزارش به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان تهران، محمدرضا بختیاری با بیان اینکه 170 هزار مشترک تهرانی که بیش از دو برابر حد مجاز آب مصرف می نمایند اخطار دریافت نموده اند گفت: برای 170 هزار مشترک پُر مصرف و بَد مصرف تهرانی که تا 30 متر مکعب آب در ماه مصرف نموده اند (دو برابر الگوی مصرف) هشدار قطع آب صادر شده است که اگر فرایند مصرف خود را اصلاح ننمایند در مرداد ماه روزانه 4 تا 5 ساعت آب این مشترکان قطع خواهد شد.

بختیاری اظهار داشت: در شرایطی که شرایط منابع آبی بسیار بغرنج است، شرکت آب و فاضلاب استان تهران با به کارگیری کلیه امکانات خود آب شرب باکیفیت و پایداری را برای مشترکان تأمین می نماید و در این زمینه از شهفرایندان تقاضا داریم با رعایت الگوی مصرف با ما همکاری نمایند.

وی ضمن قدردانی از همراهی بیشتر شهفرایندان به این نکته هم اشاره نمود که بعضی از مشترکان اصلاً به شرایط بحرانی کشور به لحاظ کمبود آب توجهی ندارند.

مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: 15 درصد از مشترکان آب تهران پرمصرف و 5 درصد از این تعداد بد مصرف هستند که این 5 درصد 10 تا 15 درصد آب تولیدی در تهران را مصرف می نمایند که بخش عمده ای از این مشترکان خانگی در شمال غرب تهران و بعضی در جنوب و حتی شهرستان های استان تهران هستند که از آب شرب برای آبیاری فضای سبز استفاده می نمایند.

به گفته بختیاری، استان تهران 25 درصد و شهر تهران 17 تا 18 درصد از آب شرب کشور را مصرف می نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1650

به "آب هم روزی 5 ساعت قطع می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب هم روزی 5 ساعت قطع می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید