دو فیلم حوزه هنری به جشنواره بین المللی فیلم 100 راه یافت

به گزارش سفر به روسیه، به گزارش خبرنگاران، شریف اسلامی با اشاره به جزئیات خبر، اضافه نمود: در قالب جشنواره فیلم 100 از بین سه هزارو 606 فیلم رسیده به دبیرخانه این جشنواره، 32 فیلم به بخش مسابقه جشنواره راه پیدا کرد.

دو فیلم حوزه هنری به جشنواره بین المللی فیلم 100 راه یافت

اسلامی با بیان اینکه فیلم مستند مهتک (گهواره) به نویسندگی و کارگردانی سعید کریمی از فراوریات حوزه هنری استان به این جشنواره راه یافته است، عنوان داشت: داوود کرم پور دستیار کارگردان، سعید اسدی و حسین معلمیان تصویر بردار، جلال مهدوی مدیر فراوری، الهام یزدان شناس منشی صحنه و سعیدکریمی تدوین وصداگذاری این فیلم را بر عهده داشتند.

اسلامی همچنین از راهیابی فیلم داستانی یک دست صدا ندارد به نویسندگی و کارگردانی سعید کریمی به جشنواره بین المللی فیلم 100 اطلاع داد و گفت: در این فیلم داستانی فاطمه قیصری، ماهور و ماهک شاکری به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته اند.

وی اضافه کرد: جلال مهدوی دستیار کارگردان، داوود کرم پور تصویربردار، پژمان امیرنژاد صدابردار، الهام یزدان شناس منشی صحنه، فاطمه اعتباری عکاس و سعید کریمی تدوین و صداگذاری فیلم را انجام دادند.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به زمان برگزاری جشنواره، اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 از تاریخ هشت تا 10 اسفند ماه در پردیس سینمایی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 147

به "دو فیلم حوزه هنری به جشنواره بین المللی فیلم 100 راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو فیلم حوزه هنری به جشنواره بین المللی فیلم 100 راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید