6 طرح راهداری و خدماتی در استان بوشهر افتتاح می گردد

به گزارش سفر به روسیه، حمیدرضا علم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در هفته دولت سال جاری شش طرح راهداری و خدماتی که با سرمایه گذاری 990 میلیارد ریال در استان بوشهر اجرا گردیده است، افتتاح می گردد.

6 طرح راهداری و خدماتی در استان بوشهر افتتاح می گردد

وی با اشاره به بهره برداری از بزرگترین شرکت مسافری جنوب کشور در سه راهی جم اعلام کرد: این طرح با اعتبار 130 میلیارد ریال و با مساحت 30 هزار مترمربع با 200 دستگاه اتوبوس افتتاح می گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر افزود: این مجموعه دارای استراحتگاه رانندگان، سالن آموزش، ساختمان اداری و دیگر بخش ها است که زمینه اشتغال 800 نفر را فراهم می سازد.

وی با اشاره به پروژه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی جم و مجموعه گردشگری آن بیان نمود: این مجموعه با اعتبار 70 میلیارد ریال بدون استفاده از تسهیلات بانکی اجرا گردیده است.

علم ادامه داد: از دیگر طرح ها می توان به مجتمع خدمات رفاهی سیراف با اعتبار 20 میلیارد ریال، اجرای پل عابر روستای کورحیاتی جم با اعتبار 5 میلیارد ریال، تبدیل آب نما به پل به طول 400 متر با اعتبار 380 میلیارد ریال و بهسازی و اسفالت 70 کیلومتر راه اصلی و روستایی با اعتبار 380 میلیارد ریال اشاره نمود.

وی توضیح داد: در راستای ارتقای ایمنی راه های مواصلاتی استان بوشهر کوشش گسترده ای اجرا شده است و علاوه بر تبدیل راه ها به مسیر چهار خطه، 71 دوربین کنترل سرعت در جاده های استان بوشهر نصب گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 9

به "6 طرح راهداری و خدماتی در استان بوشهر افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 طرح راهداری و خدماتی در استان بوشهر افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید