گلکسی نوت 10 پلاس در مقابل آیفون XS مکس؛ کدام یک سریع تر است؟

به گزارش سفر به روسیه، چندی پیش یکی ار کاربران معروف یوتیوب گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون XS مکس از نظر سرعت عملکرد با یکدیگر مقایسه کرد.

گلکسی نوت 10 پلاس در مقابل آیفون XS مکس؛ کدام یک سریع تر است؟

نتیجه تست تا حدودی قابل پیش بینی است. مسلما گلکسی نوت 10 پلاس پیروز این رقابت بود اما خب بیشتر از این هم نباید از 4 گیگابایت رم و پردازنده A12 Bionic بکار رفته در آیفون XS مکس انتظار داشته باشیم. پیشتر از این هم شاهد بودیم گلکسی اس 10 پلاس با 8 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 855 توانست 16 ثانیه زودتر از آیفون XS مکس تست سرعت را تمام کند. در واقع از زمان گلکسی نوت 5، این اولین باری بود که یک گوشی از سامسونگ توانست گوشی آیفون را از لحاظ سرعت پشت سر بگذارد.

گلکسی نوت 10 پلاس اما اخیرا معرفی شده و به 12 گیگابایت رم مجهز شده است. همچنین این گوشی از حافظه پر سرعت UFS 3.0 بهره می برد. درحالیکه نوت 10 پلاس تقریبا از همه جهات نسبت به نسل قبل خود پیشرفت داشته، اما از لحاظ پردازنده همچنان شاهد استفاده از اسنپدراگون 855 هستیم.

این درحالیست که پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس نیز در دسترس قرار داشت. اما در مدل هایی با پردازنده اگزینوس، سامسونگ از پردازنده اختصاصی اگزینوس 9825 استفاده کرد که جدیدترین مدل ساخته شده توسط این شرکت است.

البته اپل هم تا 10 روز دیگر از گوشی آیفون 11 رونمایی می کند و از آن جایی که فاصله معرفی این گوشی با زمان معرفی گلکسی نوت 10 پلاس کم است، بنابراین می توان آن را رقیب شایسته تری برای نوت 10 پلاس در نظر گرفت.

البته نتیجه این تست زیاد مهم نیست. از هر پرچم داری که استفاده کنید بدون شک یکی از بهترین تجربه های خود را از پلتفرم مورد نظر خواهید داشت. این را هم از قلم نیاندازید تست سرعت تنها یک راه مقایسه گوشی هاست و شاید در بخش های دیگر، آیفون پیروز باشد.

منبع: 9to5mac

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 371

به "گلکسی نوت 10 پلاس در مقابل آیفون XS مکس؛ کدام یک سریع تر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی نوت 10 پلاس در مقابل آیفون XS مکس؛ کدام یک سریع تر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید