چیدمان و دکوراسیون ساده و شیک در آپارتمان و خانه های کوچک

به گزارش سفر به روسیه، زمانی که به یک خانه اجازه داده می گردد تا از چیدمان و دکوراسیون ساده و کمینه گرا استفاده کند، نتیجه کار محیطی خواهد شد که در آن اتمسفری مملو از احساسات سرد و لطیف بوجود خواهد آمد. اما مدل هایی که در این مطلب برای شما عزیزان آماده نموده ایم با طراحی هوشمندانه خود همه جور احساسی را در خود دارند بغیر از سرد بودن. طرحی هوشمندانه که در عین پایبند بودن به اصول طراحی مینمالیستی و کمینه گرایی محیطی گرم و صمیمی بجود آورده اند. خانه هایی که در عکس های زیر مشاهده خواهید کرد توسط شرکت Free Interior طراحی شده اند. در طراحی داخلی این خانه ها از ترکیب رنگ هایی گرم، بافت های نرم و بسیاری دیگر از خصوصیات دیگر استفاده شده که در نهایت باعث ایجاد هویت و شخصیت در محیط خانه شده است. فضایی که به تمامی مهمانان خوش آمد گویی می نماید و مکانی ویژه و زیبا را برای اقامت اعضای خانواده فراهم می نماید.

چیدمان و دکوراسیون ساده و شیک در آپارتمان و خانه های کوچک

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اولین خانه یک خانه دوبلکس عظیم 238 متری و چهارخوابه است که در کشور چین تایپه واقع شده است. در طراحی و چیدمان این خانه دوبلکس سعی شده از ترکیب سبک و استایل های ظریف و شرقی در دکوراسیون استفاده گردد. این استایل در اتاق نشیمن خانه خیلی زود خودش را نشان می دهد. جایی که در کنار یک میز چایخوری، متوجه حضور کنده درختت هایی می شویم که بروی قالیچه ای با طرح چمن قرار داده شده و توسط یک مبل راحتی دونفره به رنگ زرد لیمویی همراهی می شوند.

دومین خانه مکانی با مساحت 132 متر مربع است و شامل 1 اتاق خواب می باشد. در نگاه اول به دکوراسیون این خانه متوجه سادگی آن خواهیم شد. در بیشتر مکان های این خانه از رنگ های خنثی استفاده شده که توسط سیستنم های روشنایی ساده و ظریف تقویت شده اند. چراغ هایی که مانند یک لوستر با شکوه از سقف آویزان شده اند و در بالای محیط غذا خوری قرار گرفته اند.

در ادامه عکس های دیگری از چیدمان ساده در تزیین دکوراسیون داخلی منزل را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1235

به "چیدمان و دکوراسیون ساده و شیک در آپارتمان و خانه های کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمان و دکوراسیون ساده و شیک در آپارتمان و خانه های کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید