پروازهای غیر مستقیم تهران آنکارا با قطر ایرویز

به گزارش سفر به روسیه، آغاز پروازهای غیر مستقیم تهران آنکارا با هواپیمایی قطر ایرویز

قطر ایرویز در حال حاضر یکی از عظیم ترین ایرلاین های دنیا است که با وجود شرایط موجود هنوز پروازهای بسیاری به نقاط مختلف دنیا دارد. در حال حاضر هواپیمایی قطر برای انتقال مسافران از تهران به آنکارا اقدام به برقراری پروازهای غیر مستقیم تهران آنکارا در قالب راستا تهران-دوحه- آنکارا کرده است. تاریخ آغاز پروازهای تهران آنکارا با هواپیمایی قطر ایرویز از روز چهارشنبه 18 تیرماه 99 برابر با 8 ژوئیه 2020 خواهد بود.

پروازهای غیر مستقیم تهران آنکارا با قطر ایرویز

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

کلیه سفرهای قطر ایرویز با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گردد و قطر ایرویز ضمن برقراری این پروازها، به مسافران خود این اطمینان را می دهد که در امنیت و سلامت کامل سفر کنند.

همچنین هواپیمایی قطر ایرویز با انعطافی که برای بلیط های خود در نظر گرفته است به مسافران اجازه می د هد تا انتخاب آزادتری برای پروازهای خود داشته باشند. مسافران هواپیمایی قطر در جهت تهران آنکارا می توانند تاریخ پرواز خود را بدون پرداخت هزینه تغییر دهند و یا برای سفرهای آینده خود از اعتبار بلیط استفاده کنند.

قطر ایرویز با بیان اینکه سلامت و امنیت مسافران اولویت اصلی این شرکت هواپیمایی است این اطمینان را به مشتریان خود می دهد تا با اعتماد به نفس کامل به سفر بپردازند.

پروازهای غیر مستقیم تهران آنکارا با قطر ایرویز در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و آدینه با شماره پروازی QR499 در جهت تهران دوحه راس ساعت 23:15 از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به سمت فرودگاه دوحه (DOH) و با شماره پروازی QR313 در جهت دوحه آنکارا روز بعد راس ساعت 07:10 از فرودگاه دوحه (DOH) به سمت فرودگاه اسن بوئا آنکارا (ESB) انجام می گردد.

همچنین دیگر پروازهای این شرکت هواپیمایی با شماره پروازی QR491 در جهت تهران دوحه روزهای شنبه، سه شنبه و پنجشنبه راس ساعت 05:30 از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به سمت فرودگاه دوحه (DOH) و با شماره پروازی QR313 در جهت دوحه آنکارا همان روز راس ساعت 07:10 از فرودگاه دوحه (DOH) به سمت فرودگاه اسن بوئا آنکارا (ESB) انجام خواهد شد.

همچنین پروازهای برگشت آنکارا تهران هواپیمایی قطر ایرویز در روزهای شنبه، سه شنبه و پنجشنبه با شماره پروازی QR314 در جهت آنکارا دوحه راس ساعت 13:40 از فرودگاه اسن بوئا آنکارا (ESB) به سمت فرودگاه دوحه (DOH) و با شماره پروازی QR490 در جهت دوحه تهران روز بعد راس ساعت 00:50 از فرودگاه دوحه (DOH) به سمت فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) انجام خواهد شد.

دیگر پرواز برگشت در جهت آنکارا تهران هواپیمایی قطر ایرویز در همان روزهای قید شده با شماره پروازی QR314 در جهت آنکارا دوحه راس ساعت 13:40 از فرودگاه اسن بوئا آنکارا (ESB) به سمت فرودگاه دوحه (DOH) و با شماره پروازی QR498 در جهت دوحه تهران روز بعد راس ساعت 18:30 از فرودگاه دوحه (DOH) به سمت فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) انجام خواهد شد.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی قطر ایرویز از تهران به آنکارا و از آنکارا به تهران را دارید می توانید همین حالا به وسیله سایت خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 962

به "پروازهای غیر مستقیم تهران آنکارا با قطر ایرویز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای غیر مستقیم تهران آنکارا با قطر ایرویز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید