پرسپولیس دوباره صدر را پس گرفت ، سوپرگل هافبک سرخ ها و درخشش بیرانوند در فینال نیم فصل

به گزارش سفر به روسیه، سرخ ها با برتری برابر شاگردان امیر قلعه نویی به 3 امتیاز مهم دست پیدا کردند تا به صدر جدول برسند.

پرسپولیس دوباره صدر را پس گرفت ، سوپرگل هافبک سرخ ها و درخشش بیرانوند در فینال نیم فصل

به گزارش خبرنگاران تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر میهمان تیم گل گهر سیرجان بود که در این دیدار پیروز شد با 2 گل به فزونی برسد. سرخ ها با این پیروزی با 29 امتیاز مجددا به صدر جدول رسیدند.

اما شاگردان یحیی گل محمدی در این دیدار نزدیک بود در دقایق ابتدایی غافلگیر شوند. بهترین موقعیت نیمه اول برای تیم میزبان به دست آمد؛ زمانی که امیرسامان سلطانی داور مسابقه به نشانه پنالتی به سود گل گهر در سوت خود دمید. امین پورعلی پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس مهار کرد.

پرسپولیس هم که با چند تغییر نسبت به بازی قبل در دیدار با گل گهر به میدان رفته بود، در دقیقه 21 صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد. ارسال ضربه کرنر از سوی پرسپولیسی ها در نهایت با ضربه سر گولسیانی همراه شد که محسن فروزان دروازه بان گل گهر این توپ را به کرنر فرستاد.

اتفاق تلخ برای پرسپولیس در این مسابقه مصدومیت دانیال اسماعیلی فر بود که در دقیقه 39 جای خود را به وحدت هنانوف داد.

در نهایت این دیدار در نیمه اول با همان نتیجه بدون گل له خاتمه رسید اما سرخ ها در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه 50 محمد عمری پس از نفوذ خوب با یک ضربه محکم از گوشه محوطه جریمه، توپ را به سمت دروازه گل گهر شلیک کرد که فروزان پیروز به دفع کامل توپ نشد و گل اول بازی رقم خورد.

در ادامه سرخ ها به اداره بازی پرداختند اما یک سوپرگل خیال شاگردان یحیی گل محمد را راحت کرد. در دقیقه 79 ضربه کرنر از طریق ترابی به تیر یک دروازه گل گهر فرستاده شد که این توپ پس از آنکه از طریق باگناما دفع و به بیرون محوطه فرستاده شد به اسدبیگی رسید و شلیک ناگهانی این بازیکن به یک سوپرگل تبدیل شد.

در نهایت این بازی با همان نتیجه 2 بر صفر به خاتمه رسید تا سرخ ها با 29 امتیاز به صدر جدول بروند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2124

به "پرسپولیس دوباره صدر را پس گرفت ، سوپرگل هافبک سرخ ها و درخشش بیرانوند در فینال نیم فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس دوباره صدر را پس گرفت ، سوپرگل هافبک سرخ ها و درخشش بیرانوند در فینال نیم فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید