پدر سحرخدایاری دختر آبی: افرادی که از خون دخترم سوء استفاده می نمایند را حلال نمی کنم، دخترم مشکل عصبی داشت

به گزارش سفر به روسیه، پدر سحر خدایاری گفت: سحر یک مشکل عصبی داشت تحت تاثیر بعضی دوستانش اقدام به خودسوزی کرد و ما افرادی که دارند از این ماجرا سوء استفاده می نمایند و آرامش جامعه را به هم می ریزند را حلال نمی کنیم.

پدر سحرخدایاری دختر آبی: افرادی که از خون دخترم سوء استفاده می نمایند را حلال نمی کنم، دخترم مشکل عصبی داشت

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،حیدر علی خدایاری پدر مرحوم سحر خدایاری ملقب به دختر آبی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات ماجرایی که برای دخترش اتفاق افتاده بود، اظهار کرد: دختر من از نظر عصبی مشکل داشت و در آن روز هم اعصابش به هم می ریزد و فحاشی می نماید و با مامور نیروی انتظامی درگیر می گردد.

خدایاری توضیح داد: در این چند روزی که سحر در بیمارستان بستری بود هیچ سلبریتی یا فوتبالیست یا مسئولی به ملاقات سحر نیامدند و من کسی را ندیدم.وی ادامه داد: هرکسی که می گوید سحر قربانی شده بی دلیل این حرف را می زند، سحر قربانی چه شده؟ یک مشکل عصبی داشته که در روزی که به دادگاه می رود باز هم اعصابش به هم می ریزد و بعد اقدام به خودسوزی می نماید.

خدایاری اظهار داشت: هیچ حکمی مبنی بر زندانی شدن سحر صادر نشده و ما به عنوان خانواده سحر اعلام می کنیم که اصلا قرار نبوده سحر زندانی گردد.وی اضافه نمود: من فدایی نظام هستم و در جنگ تحمیلی هم جانباز شدم، امام را با جان و دل دوست دارم و از این به بعد هم اگر خدایی نکرده برای کشور اتفاقی رخ دهد از پیشتازانی هستم که از نظام دفاع کنم، ترسی ندارم اگر یک درصد با نظام مسئله ای داشتم الان اعلام می کردم ولی می گویم که نه من و نه دخترم و نه هیچ یک از افراد خانواده ام با نظام مسئله ای نه داشته ایم و نه داریم.

خدایاری گفت: پیکر دختر من را بعد از فوت تحویل دادند و مسئله ای برای دریافت پیکرش نداشتیم و گفتند هرجایی دلتان می خواهد سحر را دفن کنید و اصلا برای خاکسپاری و مراسم هم مسئله ای نداشتیم.

وی در سرانجام گفت: از افرادی که از خون دختر من سواستفاده مینمایند راضی نیستم و حلالشان نمی کنم، این افراد اشتباه می نمایند که به بهانه اتفاقی که برای سحر اتفاق افتاده دارند علیه کشور صحبت می نمایند.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 316

به "پدر سحرخدایاری دختر آبی: افرادی که از خون دخترم سوء استفاده می نمایند را حلال نمی کنم، دخترم مشکل عصبی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدر سحرخدایاری دختر آبی: افرادی که از خون دخترم سوء استفاده می نمایند را حلال نمی کنم، دخترم مشکل عصبی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید