واکنش پرسپولیس به مدیر سپاهان،سال جاری باید برای چهارمین قهرمانی پیاپی بازی می کردیم

به گزارش سفر به روسیه، ما سال جاری باید برای چهارمین قهرمانی پیاپی بازی می کردیم و اگر اینطور نیست به خاطر اشتباهات داوری در سالی است که منجر به نایب قهرمانی ما شد، آن هم فقط و فقط به خاطر تفاضل گل!

واکنش پرسپولیس به مدیر سپاهان،سال جاری باید برای چهارمین قهرمانی پیاپی بازی می کردیم

واکنش باشگاه پرسپولیس به حمله علیه برانکو

مصاحبه تند برانکو بعد از بازی ذوب آهن واکنش های زیادی را به دنبال داشت .هیمن مساله باعث شد مدیر روباط عمومی باشگاه پرسپولیس برای تلطیف جو موجود اقدام نموده و صحبت کند:با شناختی که از برانکو وجود دارد،وقتی او اینقدر از شرایط موجود ابراز ناراحتی می نماید، تمام واقعیت معین می شود. هجمه ها علیه پرسپولیس خیلی زیاد شده است.از برنامه بعضی بازی ها و قضاوت ها گرفته تا موضع گیری های ناصوابی که از بخش های مختلف علیه پرسپولیس شکل می گیرد، این ذهنیت را القا می نماید که ائتلافی درست شده است تا با جوسازی ها و فشارها در نهایت مقاومت پرسپولیس را از بین ببرند.اگر آقای برانکو اعتراض می نماید و از جریانی علیه پرسپولیس سخن می گوید، فقط به بحث داوری اشاره ندارد.

خمارلو به مصاحبه اخیر مدیر عامل باشگاه سپاهان هم واکنش نشان می دهد:برانکو مزاح ننموده و واقعا به شکل جدی می خواهیم که به مسائلی مثل داوری رسیدگی شود.اتفاقا اینکه می گویند پرسپولیس از داوری ها سود برده، شوخی است. در همان بازی با ماشین سازی که مورد اشاره نهاده شد، شاهد بودیم که گل درست ما پذیرفته نشد. در همین بازی با ذوب آهن داور مسابقه در بعضی موارد به استناد نظرات کارشناسان اخطارهای نادرستی به بازیکنان ما داد. من یک سوال از آقای تابش می پرسم، اینکه در شرایط فعلی با این وضعیت محرومیت و مصدومان که داریم اگر بازیکنی به خاطر این اخطارها در بازی های بعد محروم شود و پرسپولیس لطمه ببینید، آیا بهره آن را رقبای اصلی ما در کورس قهرمانی نمی برند؟این یک اشتباه به سود رقبای ما است.

خمارلو ادامه می دهد:آقای تابش مدیر با سابقه و با تجربه ای هستند و قطعا متوجه می شوند که این مساله برای یک مربی حساسیت برانگیز است در حالی که با کلکسیونی از اشتباهات داوری علیه پرسپولیس در چند فصل اخیر و در همین فصل روبرو هستیم. ما سال جاری باید برای چهارمین قهرمانی پیاپی بازی می کردیم و اگر اینطور نیست به خاطر اشتباهات داوری در سالی است که منجر به نایب قهرمانی ما شد، آن هم فقط و فقط به خاطر تفاضل گل!

مدیر رسانه ای سرخ ها دوباره به بحث داوری برمی شود: سال قبل رکورد فوتبال ایران را خیلی بیشتر جابجا کردیم اگر این اشتباهات سهوی روی نمی داد.در همین فصل هم اکنون در صدر جدول بودیم.اگر اشتباه داوری نبود پرسپولیس برنده دربی بود. اصلا تردیدی نیست در میان تیم های بالای جدول پرسپولیس به خاطر این اشتباهات بیشتر متضرر شده است. ایشان پیشنهاد داد موضوع در صدا و سیما مطرح شود ولی ما بعد از بازی با تراکتورسازی دیدیم که قواعد هندسه جابجا شد تا گل آفساید حریف ما، درست اعلام شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می گوید این باشگاه پیشنهادی جدی برای آنالیز وضعیت داوری دارند که گر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قبول نمایند، کتبا ارائه اش می دهند: پیشنهاد ما این است که یک گروه کارشناسی مورد وثوق و معتمد که به تجهیزات نرم افزاری به روز مجهز شده باشند، بازی های این فصل را از ابتدا آنالیز نمایند و تمام امتیازات ما و رقبای ما را بر اساس تصمیم های درست در نظر بگیرند و در جدول بازی ها اعمال نمایند. ما می دانیم چنین اتفاقی نمی افتد ولی به قدری مطمئن هستیم که این ادعا را مطرح می کنیم. اگر باشگاه های دیگر مثل سپاهان هم مدعی هستند، موافقت خود را اعلام نمایند.

خمارلو دوباره از برانکو می گوید: روحیات آقای برانکو برای همه معلوم است. فکر می کنم همه روی اصول شرافتمندانه و جوانمردانه او در فوتبال قسم می خورند و هر کس غیر از این را مطرح کند، خود را زیر سوال خواهد بود. باشگاه پرسپولیس هم که از دیر باز بر اساس این اصول در فوتبال ایران فعالیت نموده است و به خاطر عدم پایبندی بعضی تیم ها، تاوان داده است. جوسازی اگر وجود دارد، علیه پرسپولیس است و تمام خواسته ما همانطور که سرمربی اعلام نموده است؛ عدالت و مساوات است. ما چیزی بیش از حق طبیعی خودمان نمی خواهیم. به هیچ لطفی هم احتیاج نداریم.

مدیر رسانه ای پرسپولیس با اشاره به اینکه بازی با سپاهان جزو بازی های مهم فصل این تیم به حساب می آید، می گوید: سپاهان همیشه در میدان حریف خوبی بوده است. قطعا یکی از اتفاقات خوب این فصل، حضور خوب سپاهان در رقابت های این فصل است. پرسپولیس هم در بدترین شرایط اینقدر توانمندی دارد که دنبال ضعف حریفان خود نباشد و امیدواریم شاهد یک بازی خوب باشیم که حقوق پرسپولیس هم در داخل زمین و هم روی سکوها در نظر گرفته شود.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 99

به "واکنش پرسپولیس به مدیر سپاهان،سال جاری باید برای چهارمین قهرمانی پیاپی بازی می کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پرسپولیس به مدیر سپاهان،سال جاری باید برای چهارمین قهرمانی پیاپی بازی می کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید