هدف ما کسب جایگاه مناسب برای والیبال اصفهان است

به گزارش سفر به روسیه، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: شهر اصفهان سال ها است که نماینده ای در لیگ والیبال نداشته و این اتفاق امسال افتاده است بنابراین باشگاه جایگاه مناسبی برای استان اصفهان و باشگاه سپاهان از ما خواسته و تمام تلاش خود را برای این موضوع انجام می دهیم.

هدف ما کسب جایگاه مناسب برای والیبال اصفهان است

رحمان محمدی راد پس از پیروزی تیمش برابر خاتم اردکان اظهار کرد: پیروزی در این بازی را باید به بازیکنان و کادر فنی تبریک بگویم. تیم خاتم اردکان کیفیت خوبی داشت و در ست دوم و چهارم بازی پایاپایی را در اصفهان به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: این دیدار یک بازی خانگی بود که ما جای اشتباه برای آن نداشتیم و محکوم به پیروزی در این بازی بودیم بنابراین بسیار شادمان هستم که این رخ داد.

به گزارش خبرنگاران، سرمربی تیم والیبال سپاهان شرح داد: در قسمت هایی از بازی تیم حریف توانست مشکلاتی را برای ما به وجود بیاورد. این تیم با سرویس های خود ما را اذیت کرد اما در ست سوم و چهارم توانستیم این موضوع را کنترل کنیم.

وی درباره ارزیابی اش از لیگ گفت: لیگ با توجه به برگزاری دو بازی در یک هفته برای تمام تیم ها سخت و فشرده است و فشار مضاعفی بر روی بازیکنان است.

محمدی راد افزود: به هرحال تصمیمی که گرفته شده است و خود تیم ها رای دادند که به صورت پلی آف برگزار شود. بنابراین زمانی که قرار است مسابقات به صورت پلی آف برگزار شود شاهد فشردگی لیگ خواهیم بود.

وی ادامه داد: به دلیل این موضوع مقداری از کیفیت بازی ها کم می شود. در هر صورت ما تلاش می کنیم تا در بازی هایی که شرایطش وجود دارد از تمام بازیکنان استفاده کنیم تا بتوانیم فشار را از روی بازیکنان مان برداریم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در خصوص اینکه آیا به دنبال کسب رده خاصی هستید یا خیر شرح داد: باشگاه سپاهان حرفه ای است و اهدافی که معین کرده است جای افتخار دارد. شهر اصفهان سال ها است که نماینده ای در لیگ والیبال نداشته است و این اتفاق امسال افتاده بنابراین باشگاه جایگاه مناسبی برای استان اصفهان و باشگاه سپاهان از ما خواسته و ما تمام تلاش خود را برای این موضوع انجام می دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 558

به "هدف ما کسب جایگاه مناسب برای والیبال اصفهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف ما کسب جایگاه مناسب برای والیبال اصفهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید