نشانه های خیانت زنان چیست؟

به گزارش سفر به روسیه، خیانت مقوله ای است که همیشه یک رابطه را تهدید می کند. اگر اخیرا تغییراتی در رابطه تان احساس می کنید که شما را نگران می کند، با خواندن این مقاله نشانه های خیانت زنان را شناخته و تغییرات رفتاری همسرتان را بهتر درک می کنید.

نشانه های خیانت زنان چیست؟

خبرنگاران | سرویس روانشناسی - اگر حس می کنید که اخیرا چیزی در درون همسر شما خاموش شده و حس ششم شما حضور مرد دیگری را در زندگی او هشدار می دهد، لازم است کمی تحقیق کنید و ببینید این شک شما از کجا نشات می گیرد. آیا واقعا پای کسی در زندگی شماست یا نه فقط حس حسادت شماست که باعث آزارتان شده؟ در اینجا تعدادی از نشانه های خیانت زنان را لیست کرده ایم که ممکن است به شما در شناخت همسرتان بیشتر کمک کند.

وقت گذرانی با دوستان

اگر متوجه شدید همسرتان به طور ناگهانی با گرو های دوستی زیادی که شما جزء آن نیستید وقت می گذراند، می تواند نشانه بدی باشد. دقت داشته باشید که وقت گذراندن با دوستان می تواند سالم و نرمال باشد. بودن با دوستان به خودی خود هیچ مسئله ای ندارد، همانطور که خود شما هم ممکن است با دوستان مردتان بیرون بروید و با آن ها گپ بزنید.

این موضوع زمانی بیخ پیدا می کند که همسرتان دوستانش را در اولویتی فراتر از رابطه اش با شما قرار دهد، یا اگر هربار با یک گروه متفاوت قرار می گذارد یا اگر زمان هایی که با دوستانش است شما نمی توانید با او تماس بگیرید.

اگر همسرتان به شما می گوید که با دوستانش قرار گذاشته است و شما حس می کنید به دیدن مرد دیگری می رود، به او پیشنهاد بدهید که او را در راستا همراهی کنید. اگر می بینید ناگهان نظرش راعوض کرد یا از رفتن سر باز زد، احتمالا می توان حدس زد که او قصد داشته به تنهایی و با کس دیگری زمان بگذراند.

صحبت درباره یک دوست جدید

زنان معمولا تمایل بیشتری به صحبت درباره اتفاقات جدید در زندگیشان دارند، حتی اگر لازم باشد چیزی را پنهان کنند یا رازی نگه دارند. اگر همسر شما شروع به تعریف کردن از یک دوست جدید در زندگیش می کند، این فرد می تواند معنایی فراتر از یک دوست اجتماعی برای او داشته باشد.

تغییر در الگوی خرج کردن

روابط احساسی خرج بردار هستند. نگاهی به رسید های خرید و خرج و مخارج همسرتان بیاندازید. اگر افزایش چشمگیری در خرج کردن پول می بینید، شک کنید که احتمالا این پول برای فرد جدیدی خرج می شود.

همچنین می توانید مصرف بنزین او را نیز چک کنید. اگر می بینید مصرف بنزین او با جا هایی که ادعا می کند می رود همخوانی ندارد، ممکن است به شما درباره مکان هایی که می رود دروغ گفته باشد.

توجه بیش از حد به شما

شما احتمالا کم توجهی را از نشانه های خیانت زنان می دانید، اما دقت کنید که توجه یا تمایل ناگهانی و بیش از حد به شما هم می تواند خبر از اتفاق بدی بدهد. زن خیانت کار، ممکن است برای فائق آمدن بر احساس گناه خود به شما بیش از پیش توجه کند یا مهربان تر رفتار کند. او با خود فکر می کند اگر زمانی که با شماست، وقت و احساس بیشتری را صرف شما کند، کمتر نسبت به خیانتی که در قبال شما می کند احساس عذاب وجدان خواهد داشت.

تغییر در الگوی استفاده از تلفن

فهمیدن این موضوع کمی حساس است. چرا که این روز ها افراد زمان زیادی را با تلفن همراه خود می گذرانند. اما اگر می بینید زمان بیشتری را نسبت به قبل به پیام دادن می گذراند، هنگام ورود شما به اتاق تلفن را قطع می کند یا برای جواب دادن به تماس اتاق را ترک می کند، باید کمی نگران باشید. در این مواقع می توانید سوالاتی درباره مکالمات او با تلفن داشته باشید و از نشانه های خیانت زنان می تواند سرباز زدن از پاسخ به سوالات شما باشد.

علاوه بر این به نکات ریز دیگری نیز باید توجه داشته باشید. مثلا اینکه چندبار در روز تلفن همراه او زنگ می خورد، با چه تن صدایی صحبت می کند، چقدر مکالماتش طول می کشد، زبان بدن او هنگام صحبت با تلفن چگونه است و غیره.

تغییر در رابطه جنسی

حتما شما از یک زن خیانت کار انتظار دارید که علاقه کمتری به برقراری رابطه جنسی نشان دهد. هرچند که این اتفاق ممکن است در بعضی موارد رخ دهد، اما این هم ممکن است که همسر شما برعکس تمایل بیشتری نسبت به این موضوع پیدا کند.

این تمایل می تواند راهی برای غلبه بر احساس گناه وی باشد. یا می تواند به این دلیل باشد که همسرتان با مرد دیگری فقط یک رابطه احساسی دارد و نه بیشتر. از طرفی اگر قبلا زندگی زناشویی شما از سلامت کافی برخوردار بود، اما ناگهان متوجه شده اید که همسرتان نسبت به شما سرد شده است، احتمالا نیاز جنسی او در جای دیگری و با مرد دیگری رفع می شود.

بیشتر بدانید: آیا خیانت به همسر تنها داشتن رابطه نامشروع جنسی است؟

تغییر در ظاهر از نشانه های خیانت زنان

هرچه بیشتر از زمان ازدواج می گذرد، زن و مرد کمتر به ظاهر خود اهمیت ویژه می دهند. اگر اخیرا متوجه شده اید که همسرتان به طور ناگهانی شروع به تغییر در ظاهر کرده باید کمی حواستان را جمع کنید. زنان معمولا می خواهند در ابتدای هر رابطه بهترین خودشان باشند؛ بنابراین اگر نسبت به قبل می بینید رسیدگی او به ظاهرش بیشتر شده نشانه خوبی نیست.

دقت کنید که ممکن است همسرتان این کار را برای شما انجام دهد. اگر او از طرف شما احساس سردی کند، ممکن است بخواهد برای شما جذاب تر جلوه کند تا شما به او بیشتر توجه کنید.

در این مقاله سعی کردیم نشانه های خیانت زنان را لیست کنیم. حتما دقت کنید که تشخیص این موضوع به این سادگی ها نیست. هر یک از این تغییرات رفتاری می تواند چندین علت دیگر به غیر از خیانت داشته باشد پس بدون اینکه از چیزی مطمئن شوید کاری نکنید که رابطه اتان با همسرتان به خاطر شک و بی اعتمادی خراب شود. ممکن است شما بیش از حد حساس شده باشید.

بیشتر بخوانید:

مردان خیانتکار؛ نشانه هایی برای شناسایی مردان خیانتکار

اعتماد مجدد به همسری که خیانت کرده

شما در این زمینه چه تجربه ای دارید؟ با به اشتراک گذاری تجربیات و نظراتتان در بخش نظرات سایت خبرنگاران می توانید به سایر افرادی که در این موقعیت قرار گرفته اند کمک شایانی کنید.منبع: setare.com
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1409

به "نشانه های خیانت زنان چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشانه های خیانت زنان چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید