نخست وزیر ترودو هنوز تصمیم قطعی برای بازگشت فرزندانش به مدرسه نگرفته

به گزارش سفر به روسیه، در حالیکه مدرسه ها آماده می شوند تا چند هفته دیگر در ادامه دوران پاندمی کووید-19 به فعالیت های عادی خود بازگردند، نخست وزیر جاستین ترودو می گوید هنوز تصمیم نگرفته که می خواهد فرزندانش را در سپتامبر به مدرسه بفرستد یا خیر.

نخست وزیر ترودو هنوز تصمیم قطعی برای بازگشت فرزندانش به مدرسه نگرفته

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

نخست وزیر در یک کنفرانس خبری با این سوال روبرو شد که آیا حاضر است فرزندانش را پاییز به مدرسه بفرستد یا نه. این سوالی است که والدین سراسر کانادا دارند با آن کلنجار می فرایند.

پاسخ ترودو با یک بله مطمئن یا نه قاطع فاصله زیادی داشت. او گفت: مثل خیلی از والدین، این مسئله ای است که هنور درباره آن به صورت جدی بحث می کنیم.

او افزود: ما به عنوان دولت فدرال، از استان ها حمایت می کنیم . آن ها تصمیم هایی بسیار مهم می گیرند و دوست دارند از این مسئله اطمینان حاصل نمایند که فرزندان مان فرصت امن بودن را با شروع سال تحصیلی خواهند داشت. می دانم که خیلی از والدین از نزدیک شاهد برنامه های مدارس و هیات مدارس محلی خود خواهند بود. ولی تعداد زیادی از خانوارها از جمله خانواده من ،هنوز به اتفاقی که قرار است با شروع سپتامبر بیفتد،فکر می نمایند .

سه فرزند ترودو در انتاریو به مدرسه عمومی می فرایند. استان در اواخر جولای برنامه بازگشت به مدارس خود را آشکار کرد و از آن زمان تا به حال با انتقادهای فراوانی از سوی والدین و اتحادیه های معلمان روبرو شده است. منتقدان می گویند باید تعداد شاگردان کمتر باشد تا فاصله گذاری فیزیکی انجام گردد.

ترودو تاکید نمود که خانواده او در حال در نظر دریافت فاکتورهای زیادی است تا بتواند در نهایت تصمیم بگیرد که بچه ها را به مدرسه می فرستد یا نه. او گفت: ما داریم به برنامه مدارس نگاه می کنیم، به اندازه کلاس نگاه می کنیم و این را در نظر می گیریم که بچه ها چه حسی درباره ماسک زدن خواهند داشت.

او گفت دوستانش که فرزند دارند هم به عوان پدر و مادر همین سوال ها را می پرسند. ترودو پیش از این هم با سوال های مشابهی روبرو شده بود، اما با توجه به اینکه فقط چند هفته باقی مانده، این مسئله از همواره مهم تر شده است.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1174

به "نخست وزیر ترودو هنوز تصمیم قطعی برای بازگشت فرزندانش به مدرسه نگرفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر ترودو هنوز تصمیم قطعی برای بازگشت فرزندانش به مدرسه نگرفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید