مزدا با این هاچ بک جان سخت به ایران برمی شود؟، عکس

به گزارش سفر به روسیه، گجت نیوز نوشت: مزدا 2 مدل 2023 یک هاچ بک جمع و جور ژاپنی است که پیشرانه آن، به شدت با بنزین ایران جور می گردد. اما این خودرو به ایران هم می آید؟ اگر بله، با چه قیمت و مشخصاتی؟

مزدا با این هاچ بک جان سخت به ایران برمی شود؟، عکس

چهره این خودرو نسبت به قبلی یعنی مزدا 2 مدل 2020، حسابی تغییر نموده اما همچنان، همان موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی را حمل می نماید. این خودرو در دو نسخه بنزینی و مایلد هیبرید (یا همان هیبرید خفیف) راهی خیابان ها شده و امکانات و آپشن های مناسب و جذابی را دارد.

مشخصات فنی مزدا 2 مدل 2023

در زیر کاپوت این خودرو، یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی را پیدا می کنید که در سالیان گذشته، به خوبی ثابت نموده که می تواند در نقش یک موتور جان سخت و بی دردسر عمل کند. این موتور می تواند بسته به تریم انتخابی، 75، 90 یا 115 اسب بخار قدرت فراوری کند.

به این مجموعه، یک موتور 48 ولت DC با سیستم ماید هیبرید متصل می گردد و مزدا 2 مدل 2023 هیبریدی را خلق می نماید. گیربکس این خودرو هم بسته به مدل انتخابی، یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته AT یا گیربکس 6 دنده دستی خواهد بود.

کابین و داشبورد مزدا 2 مدل 2023 هم دقیقا از یک خودرو کم خرج و مالی حکایت می نماید. در این قسمت به جز یک نمایشگر مولتی مدیای کوچک با ابعاد 7 اینچ، واقعا چیز دیگری به چشم نمی آید.

البته طراحی پشت آمپر آنالوگ و اضافه کردن دوخت قرمز رنگ به داشبورد، یک نواختی کابین مزدا 2 فیس لیفت را تا حد زیادی از بین برده است. استفاده از اِلمان های گرد در دریچه های سیستم تهویه هوا هم با غربیلک فرمان و دکمه های تهویه مطبوع، کاملا هماهنگی دارد.

قیمت مزدا 2 فیس لیفت تازه و شانس واردات به ایران

قیمت مزدا 2 هاچ بک تازه از 17 هزار پوند (تقریبا 24 هزار دلار) آغاز می گردد و این نسخه، فعلا به صورت اختصاصی و برای بازار بریتانیا فراوری شده است. البته در حال حاضر، قیمت خودروهای صفر کیلومتر در این منطقه ها، بالاتر از ارزش واقعی آن هاست و حدس می زنیم که قیمت واقعی مزدا 2 هاچ بک تازه از 18 هزار دلار هم پایین تر باشد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 خرداد 1402 بروزرسانی: 15 خرداد 1402 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 2190

به "مزدا با این هاچ بک جان سخت به ایران برمی شود؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزدا با این هاچ بک جان سخت به ایران برمی شود؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید