مدیر الدحیل: مهم این است که دروازه خودمان را بسته نگه داشتیم

به گزارش سفر به روسیه، مدیر ورزشی الدحیل تاکید نمود که بازی هجومی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت به سود تیم او خواهد بود.

مدیر الدحیل: مهم این است که دروازه خودمان را بسته نگه داشتیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الرای، الدحیل با پیروزی که در دیدار رفت برابر تیم فوتبال پرسپولیس به دست آورد شانس بالایی برای صعود به نیمه نهایی خواهد داشت.

اسماعیل احمد، مدیر ورزشی باشگاه الدحیل بعد از بازی، گفت : یک نیمه را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و منتظر شروع نیمه بعدی خواهیم بود. با بازیکنان خود ایمان داریم و بر این باور هستیم که به دور بعد صعود خواهیم کرد. تیم حریف با نفرات زیاد در حال دفاع کردن بود و این کار ما را بسیار سخت کرد. با این حال بازیکنان نهایت کوشش خود را به کار گرفتند تا پیروز بازی شویم.

او در ادامه اظهار کرد: حریف سرسختی داشتیم. آنها با توان بالا دفاع کردند و فضای زیادی در اختیار ما قرار ندادند. فرصت های کمی را خلق کردیم. با این حال می توانستیم بیشتر از یک گل به ثمر رسانیم. مهم این است که دروازه خود را بسته نگه داشتیم و از طرف دیگر هم یک گل به ثمر رساندیم. در دیدار برگشت، پرسپولیس هجومی تر بازی خواهد نمود و این باعث می گردد تا فرصت های بیشتر در اختیار ما قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 17

به "مدیر الدحیل: مهم این است که دروازه خودمان را بسته نگه داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر الدحیل: مهم این است که دروازه خودمان را بسته نگه داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید