ماجرای عجیب مظاهری و استقلال

به گزارش سفر به روسیه، ماجرای رشید مظاهری و استقلال در این فصل عجیب پیش رفت، به طوری که دروازه بان استقلال هنوز نتوانسته است از این باشگاه رضایت نامه بگیرد.

ماجرای عجیب مظاهری و استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در روزهای اخیر صحبت های زیادی درباره جدایی رشید مظاهری از تیم فوتبال استقلال مطرح شده است. در این بین فولاد خوزستان و سپاهان از جمله مشتریان دروازه بان استقلال بودند. فولادی ها با مظاهری به توافق نرسیدند و سپاهانی ها نیز به دروازه بان آبی پوشان اظهار داشتند رضایت نامه اش را باید به صورت قطعی از استقلال بگیرد، نه قرضی. برخلاف اینکه گفته می گردد مظاهری با سپاهان به توافق رسیده است، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و دروازه بان استقلال امروز و فردا مذاکرات نهایی را با مسئولان باشگاه استقلال برای گرفتن رضایت نامه انجام خواهد داد تا تکلیفش معین گردد.

ماجرای مظاهری و استقلال به شکل عجیبی در این فصل پیش رفت. پس از اینکه دروازه بان استقلال قراردادش را در ابتدای فصل تمدید کرد، در هفته دوم لیگ برتر به جای سیدحسین حسینی مصدوم درون دروازه نهاده شد، ولی به یکباره 13 هفته حتی جایی روی نیمکت ذخیره ها هم نداشت. فرهاد مجیدی به واسطه یکسری استدلال های خود به مسئولان باشگاه استقلال اظهار داشت تمایلی به ماندن مظاهری ندارد و رضایت نامه اش را برای هر تیمی که می خواهد صادر نمایند!

زمانی که مظاهری متوجه این موضوع شد تصمیم گرفت از استقلال جدا گردد، ولی به علت اینکه مدیران این باشگاه برای رضایت نامه او مبلغی را معین نموده یا گفته اند باید قرضی به تیم های دیگر برود، هنوز پیروز به جدایی از جمع آبی پوشان نشده است. مظاهری علاوه بر سپاهان، از یک تیم دیگر نیز پیشنهاد دارد که جزئیات آن امروز یا فردا معین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1958

به "ماجرای عجیب مظاهری و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای عجیب مظاهری و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید