لزوم پیگیری تخلیه نخاله در اراضی ری و خارج از محدوده های معین شده

به گزارش سفر به روسیه، عضو شورای شهر تهران گفت: موضوع تخلیه نخاله در اراضی ری و خارج از محدوده های تعیین شده باید از طریق همکاران خدمات شهری پیگیری جدی شود و علت یابی کنند.

لزوم پیگیری تخلیه نخاله در اراضی ری و خارج از محدوده های معین شده

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: در جلسه شورای شهرستان ری موضوع تخلیه نخاله های ساختمانی در اراضی این شهرستان مطرح شد که دوستان علت این اقدام را اخذ مبالغی حدود 100 تا 150 هزار تومان از هر خودرو در آرادکوه عنوان داشتند؛ با پیگیری اجرا شده مشخص شد که دریافت این مبلغ صحت ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای تخلیه نخاله در آرادکوه 1000 تا 1500 تومان بسته به نوع خودرو اخذ می شود، حتی در جاجرود و آبعلی این مبلغ هم اخذ نمی شود.

عضو شورای شهر تهران بیان نمود: موضوع تخلیه نخاله در اراضی ری و خارج از محدوده های مشخص شده باید از طریق همکاران خدمات شهری پیگیری جدی شود و علت یابی کنند که چرا در شرایطی که محل هایی مشخص برای تخلیه نخاله وجود دارد که مبلغی هم بابت آن دریافت نمی شود، اما همچنان در اراضی ری و جنوب تهران به صورت گسترده تخلیه نخاله غیر مجاز صورت می گیرد.

علوی گفت: بنده از همکاران خدمات شهری درخواست دارم ضمن علت یابی، گزارشی جهت ارائه به شورای شهر تهران و شهرستان ری آماده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1837

به "لزوم پیگیری تخلیه نخاله در اراضی ری و خارج از محدوده های معین شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم پیگیری تخلیه نخاله در اراضی ری و خارج از محدوده های معین شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید