قلعه نویی: فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد، آقایی اخراج نشده است

به گزارش سفر به روسیه، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نساجی مازندران گفت که در این بازی فوتبال روی دیگرش را به زردپوشان اصفهانی نشان داده است.

قلعه نویی: فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد، آقایی اخراج نشده است

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، امیر قلعه نویی پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل نساجی، در نشست خبری این دیدار گفت: امروز روز عجیبی در فوتبال بود. به تیم نساجی تبریک می گویم، اما با برخورد پنج توپ به تیر دروازه و بالای 10 کرنر در این دیدار فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد.

وی بیان نمود: باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی روز دوشنبه با استقلال (در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی) باشیم. بازیکنان سپاهان بسیار زحمت کشیدند و از آنها تشکر می کنم. این که در یک نیمه پنج توپ به تیر دروازه برخورد کند، غیرعادی است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط جسمانی خود گفت: از کادر درمانی بیمارستان چمران اصفهان تشکر می کنم. در حال حاضر شرایط خوبی دارم.

قلعه نویی در واکنش به شایعات مربوط به اخراج سعید آقایی از سپاهان گفت: آقایی اخراج نشده است. این بازیکن به صورت اختصاصی زیر نظر کادر فنی سپاهان در حال تمرین است.

وی در پایان درباره داوری این دیدار گفت: وقفه های بازی لذت فوتبال را می گیرد. این دیدار بالای 20 دقیقه وقت اضافی داشت، اما 7 دقیقه اعلام شد.

172، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: russianet65.ir شناسه مطلب: 1096

به "قلعه نویی: فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد، آقایی اخراج نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد، آقایی اخراج نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید